داشتم تیک تاک میدیدم داداشمم اومد کنارم دید بعد پرسید دختره یا پسره ...
جوابی نداشتم که بهش بدم چون تشخیص نمیدادم دختره یا پسره 👨🦯
زندگی را باید زندگی کرد نه کنترل. انسان در نهایت بر شکستهایش غلبه میکند و پیروز میشود.
[ مرد نامرئی، رالف الینسون ]