من گوشیمو گم کردم عراق و امروز صبح گفتم پام گرفته و بابام اومد بگه از بس سرت تو گوشیه بعد دید گوشی ندارم گفت از بس ... غذا نمیخوری 😂😭
هدایت شده از مغازه خوشحالی فروشی
اول با مایلین .
مایلین واسه من توی دیزنی شبیه بیمکسه یکم مهربون تر با یکم زوق و شوق
توی سینما حکم آنه شرلی رو واسم داره چون بشدت شبیه هشه توی کیدرامانیز مثل اون دختره نقش اصلی توی دوبونگ سونگ زن قوی میمونه
, Paradox ,
درسته ولی تو کیدراما یومی ام تو سلول های یومی
هرچی به این سریال فکر میکنم حس میکنم برا من ساخته بودن
امروز همینجوری فیلم I still believe رو دیدم و داشتم اشک میریختم که آخرش گفت داستان واقعی بوده
وای ناراحتم براش
یکم داستان عاشقانش برام غیر قابل باور بود خیلی پسر خوبی بود داشتم میگفتم اینا فقط تو فیلمه که گفت واقعیه 😂😭
, Paradox ,
لحظه ای که میدونی یه داستان غم انگیز نیستی زنده هستی .. و می ایستی و چراغ های ساختمون ها ... و هم
و امروز این تیکه این فیلمم ریواچ کردم بازم قشنگ بود دیالوگش اینجوریه که میخام ۱۰۰ بار ببینمش و حسش کنم
اینقد عراق کباب و مرغ و فلافل خوردیم ک فک کنم تا سال بعد نخوام هیچ کدومو دوباره بخورم