بعضی وقتا برام سوال پیش میاد که ، ما دخترا بعضی دوستامونو به زور تحمل میکنیم ،
پسرا چجوری از اون خوششون میاد و دوستش میدارن و تازه میرن پزشم میدن ...
نمیفهمم .
یکم فکرم مشغول این شده که اون عزیزانی که تو ایستگاه فضایی کار میکنن
خب زمان براشون یکم دیر تر میگذره دیگه
پس دیر تر پیر میشن ..
پس در نتیجه پاشید بریم فضا ✅
چند سالی میشه که مرکب درونم بدون راکب مونده .
چند سالیه که اون گم شده و حالا بدون صاحبش مسیرشم گم کرده .
فقط میبینه بقیه کجا میرن و اونم چاره ای نداره جز اینکه اون طرفی بره .
نمیدونه چی خوشحالش میکنه .
نمیدونه علاقش چیه .
نمیدونه از چی بدش میاد و نمیدونه واقعا چی میخواد .
پس فعلا توی مهم ترین زمان زندگیش تصمیم میگیره از بین بقیه بیاد بیرون و با اونا نره . صبر کنه و ببینه مسیر اصلیش کجاس
راکب واقعیش کجاس ؟
امیدوارم هرچه سریع تر پیدا بشن !
#feels
راستشو بخوایین فردا وحشتناکه
امتحان عربی . امتحان فارسی .
پرسشه سخته دینی .
[ تو یه روز ]