خیلی ناراحتم هیچ وقت خوش شانس نبودم
..
دست میزنم، پا میزنم
دل رو به دریا میزنم
گاهی به پس، گاهی به پیش
گاهی هم درجا میزنم
کسی جز من انقدر دوسش داشت؟
..
اون لحظهای که میفهمی دیگه هیچکاری از دستت بر نمیاد پس همه چیز رو رها میکنی»»
عزیز نمیتوتننمم سختههه
..
تموم میشه.من فقط میدونم که یه روز این روز ها تموم میشه.قوی باش لعنتی.
تایپ خودت چیه😉
..
خدا مرگم بده🗿من تایپم پسریه که بتونه شلوار خودشو بکشه بالا
وا این چه طرز دلداری دادنه
..
واه،میخوای از زندگی خودم بگم بشینی زار بزنی🗿