بنگاههای دروغ پراکن و حاشیه ساز مفسدین و معاندین در پی حاشیه سازی از مراسم و بزرگنمایی یک پلاکارد قصد دارند هدف اصلی تجمع و سخنان انقلابی استاد رحیم پور به گوش مردم نرسد و دولت با مظلوم نمایی از مطالبه گری حوزه در امان بماند، در این راه از هیچ کوشش دریغ نکردند حتی نفوذ به بیوت مراجع و دادن گزارش غلط از مراسم به حضرت علما.
و جالبتر اینکه ازفرماندار قم تا نماینده های مجلس این خطر را احساس کردند حتی به مانند رضاشاه ملعون به دستگاههای امنیتی توسعه کردند تا به این قضیه ورود پیدا کند، بنابراین همه این حاشیه سازی ها و پلاکارد بهانه است، روحانیت انقلابی را نشانه گرفته اند تا صدایشان را در نطفه خفه کنند.
7
اتاق فکر دشمن مطالبه سالم و به حق را براحتی به بیراهه و انحراف کشاند
و در روزهایی که باید تیتر یک رسانه ها تبدیل به کشف و مقابله با احتکار ، محاکمه فرزند وزیر سابق ، بازداشت معاونین وزرا و موارد دیگر شود با حرکت مشکوک چند نفر تبدیل به فاجعه در قم شد .
خروش حوزه علمیه برای مال اندوزان بد تمام میشد و چه بسا بهتر برایشان که با حرکاتی به حاشیه کشانده میشد.
همانطور که دراعتراضات مردمی نفوذ میکنند و مانع میشوندتا حرف اصلی مردم به گوش دولت برسد به اشوب و اغتشاش میکشانند.
اما اصل مطلب نباید فراموش بشود
این طلبه ها حرفشان مبارزه با فساد ومشکلات اقتصادی است.
قریش حسین پور97/5/30
📜📜📜📜📜📜📜📜
بــسم االله الرحمن الرحیم
عرض سلام وادب واحترام
وتبریک عید سعید قربان
خدمت اعضای محترم 112
گـــروه متحد ولایی در
پیام رسان های داخلی
🔘طبق اطلاع رسانی انجام
شده با شما همراه هستیم
🔮باکنفرانس:
(واقعه غدیر قسمت3)
👤 با همراهی
"جناب استــاد نصیـرزاده "
سپــاسگزاریــــم
جناب "استــاد نصیـرزاده"
که وقت ارزشمندتون را
دراختیار ما قرار دادید.
ضمن تشکر از همراهی شما
درصورت حضور لطفا
شروع بفرمائید.....
. 📜📜📜📜📜📜
بسم الله الرحمن الرحیم...
در ادامه بحث بررسی تخصصی واقعه غدیر....قسمت سوم.
ادامه ارائه شواهد دال بر ایه ولایت در شان امامت علی ع از کتب اهلسنت....
5⃣ حديث ثقلين در سياق حديث غدير
🔴با سند صحیح ثابت شده است که پیامبر در خطبه ی غدیر هم حدیث ثقلین را اشاره کرده و به آن وصیت کرده و روشنه که حدیث ثقلین متابعت و اطاعت را بیان میکند نه نصرت و دوستی!
📗📔صحيح مسلم - کتاب فضائل الصحابة - باب من فضائل علی- ج 4 ص 1873
🌐http://library.islamweb.net/newlibrary/display_book.php?bk_no=1&ID=1128&idfrom=4490&idto=4498&bookid=1&startno=7
6⃣شاهد ششم: دعای پس از حدیث غدیر
🔴پیامبر پس از اینکه حدیث غدیر را فرمودند دست به دعا برداشته و فرمودند:
اللَّهُمَّ وَالِ مَنْ وَالاهُ ، وَعَادِ مَنْ عَادَاهُ ، وَانْصُرْ مَنْ نَصَرَهُ ، وَاخْذُلْ مَنْ خَذَلَهُ
📗📔الأحادیث المختارة ضیاء مقدسی ح 607 با اشاره به صحت روایاتش درمقدمه کتاب
🌐http://library.islamweb.net/hadith/display_hbook.php?bk_no=1711&hid=607&pid=634109
📗📔البدایة و النهایة لإبن کثیر - ج 7 ص 671 با تصریح بر👈جید بودن سند روایت
🌐http://library.islamweb.net/newlibrary/display_book.php?idfrom=556&idto=556&bk_no=59&ID=608
✅اين جمله که با روایات صحیح ثابت شده است، تنها با معناي👈سرپرستي و امامت👉 سازگاري دارد، نه با معناي 👈🏻محبّت و دوستی👉🏻؛ زيرا معنا ندارد که پیامبر دعا کند بر کساني که حضرت (ع) دوست آنان است!!
در واقع حضرت رسول (ص) بعد از آن كه حضرت امام علی (ع) را به جانشيني خود برگزيدندبراي تثبيت اين امر مهم و عملي شدن آن ، مردم را ترغيب كردند كه حضرت (ع) را در اجراي اين امر و اداره امور مملكت ياري نمايند كه اگر چنين كنندخداوند آنها را ياري خواهد كرد و از طرف ديگر به منافقان فهماندند كه اگر با حضرت علی مخالفت كنند و قصد دشمني با او را داشته باشند در حقيقت با خداوند مخالفت كرده و با او دشمني كردهاندچنين دعائي جز با مقام امامت و خلافت سازگاري ندارد زيرا اگر فقط دوستي و محبت حضرت امير المؤمنين مطرح بودمعنا نداشت كه اين همه تأكيد نمايند ؛ تا جايي كه دوستي او را دوستي خدا و دشمني با او را دشمني با خدا اعلام نمايند.
ابن تیمیه درباره ی زیاده حدیث غدیر ، میگه:
...ولا ريب أنها كذب لوجوه : [ ص: 418 ] ( أحدها : أن الحق لا يدور مع معين إلا النبي صلى الله عليه وسلم لأنه لو كان كذلك لوجب اتباعه في كل ما قال ومعلوم أن عليا ينازعه الصحابة...
🔵شکی نیست که زیاده حدیث کذب است به چند دلیل یکی اینکه حق دور کسی نمی گردد جز پیامبر ص و اگر قرار باشد زیاده حدیث درست باشد در این صورت تبعیت از علی (ع) در همه ی گفتارش واجب است در حالیکه آن چه معلوم و مسلّم است این است که صحابه با او نزاع داشته اند.
📗📔منهاج السنة النبویة - ج 4 ص 418
🌐http://library.islamweb.net/newlibrary/display_book.php?idfrom=445&idto=446&bk_no=22&ID=298