نکنه یه وقت فراموششون کنیمااا :)🇵🇸❤️🩹
آن هایی که عکس ها را نبوسیده اند؛
هنوز برای تار و پود یک نفر دلتنگ نشده اند .
حس میکنم این روزا خورشید خانوم زیادی داره از خودش واسه ما مایه میذاره 🤡🗿
- غمت مباد که دنیا ز هم جدا نکند ؛
رفیق های در آغوش هم گریسته را : )