بمن میگن برنامت برای پنج سال دیگه چیه؟!
من فقط دارم سعی میکنم تا جمعه دووم بیارم :)))
من میگم حالـَم خـُوبه ، ولی فقـَط کافیه
مـَداحی پلی بــِشه . .
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
• یهنفر:
پزشکیانبهترینرئیسجمهورایرانه . . !
+ فکرنکنم💀🕶'