640.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یادت نره زندگی کنی ؛💘☁️
ڪولهخاڪیِیه دهههَشتادیـــ 🌱
بهترین ادیت🤣☕️> >
زمستونباشهیاتابستونفرقیندارهماهیچوقتچاییرواز زندگیمونحذفنمیکنیم☕️🦦
همین چاییم اگه بفهمه دوسش داریم
از فردا مزهی کرفس میده🗿..
ڪولهخاڪیِیه دهههَشتادیـــ 🌱
به قول حسین طاهری :
این دوماهم تموم شد ،نه دوماه نه ، صفر تموم شده .. هنو فاطمیه مونده ..
اسم ما هنوز همون نوکر ِ .