چمیدونم مثلا بهش بگو :
ببخشید شما جنگید ؟!
آخه قلب ِ من به خاطر شما همش
در حال فروپاشیه 🗿🥤
952.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوستم: انسانی خیلی راحته
انسانی: 🎀🗿
شبای امتـِحان آمریکام ،
کاملن هیچ غلطی ، نمیتوانم بکنم ؛ 💀🧃
باشه ولی بازم دلم برای زمانی که تنها
دغدغم این بودکه چه زمانی نوبت ِپخش
برنامه کودک میشه ، برگردم 🦦 🎀 .
ڪولهخاڪیِیه دهههَشتادیـــ 🌱
ادم هروقت نمیدونه چیکار کنه،باید در اولینقدم واسه خودش چایی بریزه🦦
12.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چشم های که هنوز بیدارند....
غیبت کردن با بچه ها واقعا بامزست؛
گرفتن اطلاعات پراکنده،
ناهماهنگ اما جالب.🤣🎀