-
هیچی سلامتی . . .
۲۲ دی رفتیم راهـپیمایی
۲۲ بـهمنم میریم
۲۲ اسفندم باید بریم " روز قدسه "💀❤️🔥
-
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شغل : دفاع از وطن 🇮🇷
جُرم : دفاع از وطن! 🇮🇷
-
این شبا،شبای قدر انقلابه؛
برای خوابیدن و استراحت کردن وقت زیاده..
-
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فاطمه خانوم چی کشیدی .. : )))
ماقرنهاپای ِوطن ،
پیدا و پنهان ماندهایم . .
ماپای ِفرهنگی ڪهن ،
بانام ِ' ایران ' ماندهایم🇮🇷 . .
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچههای خوبی بودن کارشون توی همون ون راه افتاد
-
میدونید اغتشاشگرها صبحها که پا میشن به همدیگه چی میگن؟
گونیتون بخیر 🦦🧃 .
-