-
کاشکییی اون کله زرد
و نتانیابو ،
الان تو کاخ سفید مینشستن ؛
براشون
لایو مـَردم تو راهپمایی بیستتومن ممد
رو میذاشتن ،
بلکه چشاشـُون درآد . 💀❤️🔥 .
-
-
من که سال 57 نبودم
ولی همین که شعارِ اون سال:الله اکبر
و شعارِ الان:فحش ناموسیِ
مشخصه که آدم حسابی کیه... :)
-
-
آقای جـُمهورییی اسلامی ؛
امسال
با دیدن تفاوت این
عکسا ،
47 تا بیشتر دوستت دارم 🕶🇮🇷
-
-
همونایی که
با کودک آزاری تو اسلام،
مزه میپروندن
حالا سر پروندهی اپستین لالمونی گرفتن.
چیشد؟!
چیشد ازگل؟!
-
آقای خامنهای بعدِ فراخوان ۲۲بهمنشون اومدن از حضور میلیونی مردم تشکر کردن.اون رضا پهلوی شاهزادهتون نه تنها بعد فراخوان ۱۸دی ازتون تشکر نکرد بلکه به کشتههاتونم گفت تلفات جنگی:))))..
انقلـٰاب ¹³⁵⁷ : ‹ اجنبی ، برو بیرون ›
شورش ِ¹⁴⁰⁴ : ‹ اجنبی ، بیـٰابزن ›
فرق در یک کلمه است : شرف ✍🏼!
میفهمی که عزیزم:))
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-
شاهد مظلوم نمایی کسانی هستیم که؛
با سلاح،امنیت عمومی رو مختل کردند و باعث
جانباختن ۲۴۲۷ شدند..
-