ڪولهخاڪیِیه دهههَشتادیـــ 🌱
کاش امامرضا تحریمش رو ازم برمیداشت، میذاشت برم دیدنش.
-
به اسم آزادی
جان ِ تازه داماد دهـه هشتادی
را گرفـتند
و آرزوی همـسر ۱۸ ساله اش
را به خاک سپردند .
-
ڪولهخاڪیِیه دهههَشتادیـــ 🌱
چه دل های عاشقی که حال تنها راه ارتباطیشان، یک مشت خاک است..
به اسم اعتراض آینده ای آمیخته با عشق، برای همیشه دفن شد .
ڪولهخاڪیِیه دهههَشتادیـــ 🌱
وقتی بحث شهید شدن به میان میآید..
پشتش عشقی خفته است که معشوقی انتظار عاشقش را میکشد..
_شهید مصطفی علیخانی
#شهدای_مدافع_امنیت
؛
بنظرم صحنه خیلی روشنه؛
باید خیلی زودتر از اینها متوجه میشدن که این پرچم در دنیای امروز تنها پرچمیه که ایستاده و میگه مردم ایران خودشون باید برای خودشون تصمیم بگیرن، آمریکا در جایگاهی نیست که بگه چیکار کنید و چیکار نکنید..