توی یه سنی هستم که هم میدونم
نباید این روزا بگذره...
هم دلم میخواد زودتر بگذره..!
مـن ارگ بـم ُخشــت بــه خشتــم
متلاشی !
تو نقش ِجهان ، هر وجبت ترمه ُ
کاشی ؛
- حآمد عسکری -
برای @night_music8 🤍☕ .
مثل ِآن چایی که میچسـبد بــه
سرما بیشتر . .
با همه گرمیم ، با دلهای تـنــــها
بیشتر ؛
- حآمد عسکری -
برای @rohnavaz313 🤍☕ .
ای ملائك که به سنجیدن ِمــا
مشغولید !
بنویسید که اندوه ِبشر بسیار
است ؛
- حآمد عسکری -
برای @Abi_Asemoni 🤍☕ .