واییی .
دبیر ِادبیاتمون ، میگن موقع ِحضور غیاب
یه بیت شعر بخونه هر کس ؛
منم هر جلسه با ذوق یکی از ابیات ِجناب حامد عسگری رو میخونم :)))))))))))))) .
- کُنجِ دل.
_
رفقا ، غذایروحِماعلیالخصوصما
نوجوونا ، کتابه . . !
البتهاینکهچهکتابیهمبخونیمخیلیخیلی
تاثیرداره :) .
اماهمهیماهاتفاوتِاونکسیروکه
مطالعهزیادداره ، بااونیکهکتاب
نمیخونه ، حتیتویطرزصحبتکردنهم
متوجهمیشیم ؛ هرچقدرمطالعتونرو
بیشترکنین ، شخصیتتونکاملترمیشه . .
دایرهلغاتتونبیشترمیشه ! قشنگترُ
دقیقترحرفمیزنین :) .
کتابِخوبُمفیدبخونید 🤎 | ``
همیشه هرکاری خواستی انجام بدی ؛
به این فکرکن که امامزمانت از این کار
راضی ِ؟ بعد انجامش بده :)
تبریكمو گفتم ، حوصلم نمیکشه طولانی بنویسم 😔😂 .
میلادت مُبآرك نور ِدیده ُعزیزِ قلبِ من =)) 🤍✨ " .
@night_music8 .