و در این همهمهها عطر ِعجیبیست ..
و مردی که در اعماق ِنگاهـش ، عــجب
حس ِغریبیست .. [💔]
یادم نمیره..
۵ سالِ پیش ، صبحِجمعه : )
کوچیك بودم.. اصلا خبر نداشتم حاج
قاسمِ سلیمانی چهکسیِ..
مراسمِ دعای ندبه تو مسجدِ محلمون
بود.. سرم ُگذاشته بودم رو پای مامانم
و آروم آروم دعا رو زمزمه میکردم ؛
داشت خوابم میبرد که یهو از پشتِ
بلندگو شهادتِ سردارسلیمانی رو اعلام
کردن : ))) 💔
فقط متوجه شدم که همه ، زدن زیرِ
گریه.. حالِ همه گرفته شد..
من اون موقع نفهمیدم چه مردی رو
از دست دادیم.. حاجی ، شهادت گوارای
وجودت❤️🩹:)!
ولی بعد از تو ، ما یه روزِخوب ندیدیم..
رفقا دیشب نشد باهاتون حرف بزنم.
ولی انشاءالله همگی درجریانِ دورهٔ
سهتاپ هستید دیگه؟
ماه ِرجب میتونه یکی
از اون سهتا ماهِ طلایی
باشه که توش میشه
کارهای بزرگ کرد . .
مثلا آدم شدن ! :))))
روزِمون موقعی عاقبت بخیر میشهکه
تموم شده باشه و ما لبخند ُاز صورت
ِامامزمانمون[عج] پاك نکرده باشیمツ