و در این همهمهها عطر ِعجیبیست ..
و مردی که در اعماق ِنگاهـش ، عــجب
حس ِغریبیست .. [💔]
یادم نمیره..
۵ سالِ پیش ، صبحِجمعه : )
کوچیك بودم.. اصلا خبر نداشتم حاج
قاسمِ سلیمانی چهکسیِ..
مراسمِ دعای ندبه تو مسجدِ محلمون
بود.. سرم ُگذاشته بودم رو پای مامانم
و آروم آروم دعا رو زمزمه میکردم ؛
داشت خوابم میبرد که یهو از پشتِ
بلندگو شهادتِ سردارسلیمانی رو اعلام
کردن : ))) 💔
فقط متوجه شدم که همه ، زدن زیرِ
گریه.. حالِ همه گرفته شد..
من اون موقع نفهمیدم چه مردی رو
از دست دادیم.. حاجی ، شهادت گوارای
وجودت❤️🩹:)!
ولی بعد از تو ، ما یه روزِخوب ندیدیم..
رفقا دیشب نشد باهاتون حرف بزنم.
ولی انشاءالله همگی درجریانِ دورهٔ
سهتاپ هستید دیگه؟
ماه ِرجب میتونه یکی
از اون سهتا ماهِ طلایی
باشه که توش میشه
کارهای بزرگ کرد . .
مثلا آدم شدن ! :))))
روزِمون موقعی عاقبت بخیر میشهکه
تموم شده باشه و ما لبخند ُاز صورت
ِامامزمانمون[عج] پاك نکرده باشیمツ
- کُنجِ دل.
رفقا دیشب نشد باهاتون حرف بزنم. ولی انشاءالله همگی درجریانِ دورهٔ سهتاپ هستید دیگه؟
ماهِ رجب ، ماهِ رحمت ِالهی : )
انشاءالله پایهاید از این فرصتی که پیش اومده ، خوب استفاده کنیم؟🤍...
- اول اینکه حتما عضوِ کانال سهتاپ بشید
تا از برنامههاشون بهترین بهره رو ببریم🌱
- بعد اینکه دلم میخواد قرار و کارای روزانه
مون رو که توی این ماه قراره انجام بدیم ،
یه برنامه مرتب براش داشته باشیم:)💚*
- خودم امسال اولین سالیِ که عضوِ سه
تاپ شدم و خیلی خیلی مشتاقم که بتونم
همراه و پایبندش بمونم و نهایتِ استفاده
رو از این ماهِ پربرکت ببرم^^✨
- واسه اینکه فراموش نکنم کارایی رو که
باید در طولِ هرروزِ ماهِ رجب انجام بدم،
یه دفتر برداشتم و برنامهها و کارای روزانه
رو توش نوشتم تا بعد از انجام دادنش،
تیك بزنم((:🌸😂🥲..
- اینجا هم هرروز، صوتِ دلنشینِ صلوات
امامرضا (ع) رو میذارم ، تا از راهِ دور به یادشون باشیم و بهشون سلام بدیم که اینم جزو یکی از اعمالِ روزانهمونه🪴..
[ بقیهٔ اعمال روهم عکسش رو میذارم ،
شماهم اگه دوست داشتین با خودتون قرار
بذارید و انجام بدید تا کنارهم حالمون خوب بشه و از این ماهِ طلایی برای نزدیكتر شدن به خدا نهایتِ استفاده رو ببریم:) ]
- راستی ! این روزا هممون مشغولِ درس ُ
مدرسهایم.. اما انجامِ اینکارا توی کلِ روز
فقط چند دقیقه زمانمیبره.. پس نگرانِ وقتتون نباشید💚!