eitaa logo
- کُنجِ‌ دل.
37 دنبال‌کننده
222 عکس
44 ویدیو
0 فایل
" هو المُعطی.. به کُنج‌ِدلِ من خوش‌ اومدی نورِدیده :) رفیق ! واسه‌آرامشِ‌قلبت‌هم‌که‌شده ، قرآن‌بخون :))* ‹ @cornerofheart
مشاهده در ایتا
دانلود
و در این همهمه‌ها عطر ِعجیبی‌ست .. و مردی که در اعماق ِنگاهـش ، عــجب حس ِغریبی‌ست .. [💔]
یادم نمیره.. ۵ سالِ پیش ، صبحِ‌جمعه : ) کوچیك بودم.. اصلا خبر نداشتم حاج قاسمِ سلیمانی چه‌کسیِ.. مراسمِ دعای ندبه تو مسجدِ محلمون بود.. سرم ُگذاشته بودم رو پای مامانم و آروم آروم دعا رو زمزمه می‌کردم ؛ داشت خوابم می‌برد که یهو از پشتِ بلندگو شهادتِ سردارسلیمانی رو اعلام کردن : ))) 💔 فقط متوجه شدم که همه‌ ، زدن زیرِ گریه.. حالِ همه گرفته شد.. من اون موقع نفهمیدم چه مردی رو از دست دادیم.. حاجی ، شهادت گوارای وجودت❤️‍🩹:)! ولی بعد از تو ، ما یه روزِخوب ندیدیم..
- کُنجِ‌ دل.
-
از جان عزیزتر داشتیم که رفت ..
-
رفقا دیشب نشد باهاتون حرف بزنم. ولی ان‌شاءالله همگی درجریانِ دورهٔ سه‌تاپ هستید دیگه؟
سه تاپ چیه✨؟ از اینجا بیاین تا پایین :)
ماه ِرجب می‌تونه یکی از اون سه‌تا ماهِ طلایی باشه که توش میشه کارهای بزرگ کرد . . مثلا آدم شدن ! :))))
🤍 '
روزِمون موقعی عاقبت بخیر میشه‌که تموم شده باشه و ما لبخند ُاز صورت ِامام‌زمانمون‌[عج] پاك‌ نکرده باشیمツ
هیچ خیری به ما نمیرسد ، مگر به برکتِ امام زمان:)
- کُنجِ‌ دل.
رفقا دیشب نشد باهاتون حرف بزنم. ولی ان‌شاءالله همگی درجریانِ دورهٔ سه‌تاپ هستید دیگه؟
ماه‌ِ رجب ، ماهِ رحمت ِالهی : ) ان‌شاءالله پایه‌اید از این فرصتی که پیش اومده ، خوب استفاده کنیم؟🤍... - اول اینکه حتما عضوِ کانال سه‌تاپ بشید تا از برنامه‌هاشون بهترین بهره رو ببریم🌱 - بعد اینکه دلم میخواد قرار و کارای روزانه مون رو که توی این ماه قراره انجام بدیم ، یه برنامه مرتب براش داشته باشیم:)💚* - خودم امسال اولین سالیِ که عضوِ سه‌ تاپ شدم و خیلی خیلی مشتاقم که بتونم همراه و پایبندش بمونم و نهایتِ استفاده رو از این ماهِ پربرکت ببرم^^✨ - واسه اینکه فراموش نکنم کارایی رو که باید در طولِ هرروزِ ماهِ رجب انجام بدم، یه دفتر برداشتم و برنامه‌ها و کارای روزانه رو توش نوشتم تا بعد از انجام دادنش، تیك بزنم((:🌸😂🥲.. - اینجا هم هرروز، صوتِ دلنشین‌ِ صلوات‌ امام‌رضا (ع) رو می‌ذارم ، تا از راهِ دور به یادشون باشیم و بهشون سلام بدیم که اینم جزو یکی از اعمالِ روزانه‌مونه🪴.. [ بقیهٔ اعمال روهم عکسش رو می‌ذارم ، شماهم اگه دوست داشتین با خودتون قرار بذارید و انجام بدید تا کنارهم حالمون خوب بشه و از این ماهِ طلایی برای نزدیك‌تر شدن به خدا نهایتِ استفاده رو ببریم:) ] - راستی ! این روزا هممون مشغولِ درس ُ مدرسه‌ایم.. اما انجامِ اینکارا توی کلِ روز فقط چند دقیقه زمان‌میبره.. پس نگرانِ وقتتون نباشید💚!