خدایا ! نا اُمید شدن رسم ِما نیست ...
صبر هم نداریم ..
دست ِما را از برآورده شدن ِآرزوهایمان
خالی نخواه ! ((:
هر کلمهای صاحبی داره ..
با شنیدنش یادِ یه چیزی یا
یه شخصی میوفتیم ..
صاحبِ کلمهٔ ' پناه ' فقط
امامرضاست:)💛*