ولی بعضی وقت ها میشه معنی ِدوست دارم رو با :
غذا چی دوست داری ؟
برات چی بخرم ؟
امتحانتو خوب دادی ؟
حالت بهتره ؟
اگه خواستی روی منم حساب کن .
فهمید :)
ما هیچ تر از هیچ ، در این هیچ
پِی هیچ دویدیم . . .
جز هیچ در این هیچ دگر هیچ
ندیدیم . . .