- کُنجِ دل.
[✨]
اینقدر این تلاوت ِحاج حامد رو دوست
دارم ُبهم آرامش میده ُگوشش کردم ؛
سر ِکلاس ، میخواستیم مرور بخونیم
رسید به این آیه ، صوت ِآقای پرهیزگار ُ
نمیتونستم بخونم 😭😂 .
فقطططط این میومد تو ذهنم 🦦 .
خلاصه گوشش بدید ، آرامش بگیرید :))
| حضرت ِابوتراب ؛
اِنَّ القُرآنَ ظاهِرُهُ اَنیقٌ وَ باطِنُهُ عَمیقٌ
ظاهر قرآن شگفت انگیز و زیبا و باطنش ژرف و عمیق است . .
نمیشه یه جوری فردا رو حذف کنین
پنجشنبه رو بزارید جاش ؟ ؟ .
یا مستقیماً بریم پنجشنبه ؟ ؟ .
عاقا لطفا .
من دارم نمیتونم 🌚 .