ЅℋᎾᎽᎯ'Ѕ ℛØØℳ
آرتیست به این گادی کی دلش نیاد شرکت نکنه؟😭🤏🤏🛐🛐
وید قربونت برممممیمینیتین گاد توییی😭😭
DTIYS!
DRAW THIS IN YOUR STYLE!
قراره یکی از اوسیام رو تو ارت استایل خودتون بکشید!
میتونید اوسیام رو از طریق #Oc پیدا کنید
قوانین:جزئیات ظاهری رو حفظ کنید و جنسیت رو تغییر ندید. میتونید لباساشون رو عوض کنید. اگه چنل دارید حتما لینکش رو بفرستید^^
زمان:تا آخر مرداد
خب بریم سراغ جایزه ها
🥇نفر اول: یه ارت هلف بادی از اوسیش(حال فول بادی ندار-) | یه چیبی از اوسیش | یه آهنگ که وایب اوسیتون رو میده
🥈نفر دوم: یه ارت هدشات از اوسیش | یه چیبی
🥉نفر سوم: یه چیبی
و وقتی ارتتون رو تموم کردید به این آیدی بفرستید
خوشحال میشم شرکت کنید^^
ЅℋᎾᎽᎯ'Ѕ ℛØØℳ
DTIYS! DRAW THIS IN YOUR STYLE! قراره یکی از اوسیام رو تو ارت استایل خودتون بکشید! میتونید اوسیام ر
یه حسی میگه نمیتوانم رتبه بیارم
ЅℋᎾᎽᎯ'Ѕ ℛØØℳ
حس میکنم کسی شرکت نمیکنه😭
منننن خیلی دوست دارم شرکتتت کنم کاش وقت کنم😭😭😭