اینخانوادهیاشفامیدن
یاشفاعتمیکنن ؛
رَدخورندارن :)
اگهازشونشفاییخواستیم
وندادنبهایندلیلهکه
شایداوندنیابهشفاعتشون
بیشترنیازداریم !
درستمثلیهپـدرکهاول
میبینهکـجابهچیبیشتر
نیازداریم :)
-حاجمھدےرسولۍ
وترالمَوتور ؛
میترسم بمیرم و تهشم حرمت رو نبینم ..
در حسرت آغوش تو آواره ترینم
در حسرت دیدار تو بیچاره ترینم :)
لذت زیستن راکسی مییابد که
ازوحشت مرگ رها شده باشد؛
مانند شهدا :)!
- شهیدسیدمرتضیآوینی
ــ در عالمِ معنا به من توصیه کردند که
زیارت عاشورا بخوان ؛
تا زندهاید زیارت عاشورا را از دست ندهید !
[ شیخرجبعلیخیاط ]
هدایت شده از آلیاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
گفتم:جانم به فدایت.
گفت:جان نمی خواهم،فقط جانم را به درد نیاور💔:)!