به تو
وابسته شُدن
خانه خرابی دارد حسین؛
این خانه خرابی را به دو دنیا ندهم . . . !
انسان بداخلاق از عبادتش بهره نمیبرد ؛
نمازش باعث عروجش نمیشود ؛
ممکن است عبادات و مستحباتی انجام دهد
اما با یک غضب و سوءخُلق ، همه را از بین میبرد !
نباید گفت : دست خودم نیست !
این سخن شیطان است
که بر زبان انسان جاری میکند .
چندبار که خود را وادار به خوشخلقی
و کظم غیظ کنیم ، آسان می شود .
- آیت الله فاطمی نیا -
آدما رو بدون اینکه بهشون نیاز داشته باشی دوست داشته باش
کاری که #خدا با تو میکنه ؛
باشه ولی من اون لحظه ای رو میخوام
که وسط صحنت نشستم؛ اشک میریزم و میگم من واقعا کربلام؟:)
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بدی کردم ، پدری کردی !
- بهم گفتی تورو بخشیدم ؛
آخه واسم عمری نوکری کردی ❤️🩹