کاش یک روز این جملهی رو بر لب بیاورم
[بالاخره اومدم قربونت بشم؛ اومدم و دیدم ضریح شش گوشه تو :) ]
روبه روی پرچم سرخ یا حسین دست
بر روی قلبم بزارم و خم بشم، با
هر ضربان قلبم بگم:
السلام علیک یا اباعبدالله
نگاه کنم به گنبدت، اشک هایی که
از شوق دیدن حرمت جاری شدن نمیزان
درست ببینم.
- عزیزِ دلم کاش بطلبی تا برای یه بار
هم که شده این ها رو تجربه کنم❤️🩹:)))
دلنوشتهای از نوکر به آقا . .
سید محمدرضا نوشه ورenc_17063497852366414047285.mp3
زمان:
حجم:
3.1M
من حیدرم و جنگاورم و
مریم نداره شأنیت مادرم :)
من با فکر و خیال حرمت سر میکنم
این روز ها رو.
میدونی چقدر دلم برات تنگ شده؟
تو که از همه بیشتر خبر داری از قلبم!
کاش پایان بدی به این روز های سخت
و پر از دل تنگی یه شب ما رو مهمون
کن عزیز دلم❤️🩹:))
- دلنوشتهای از نوکر به آقا . .