[ دارم میرم کربلا حلال کن . . ]
این حرف خیلی هاست که می خوان برن
کربلا؛ کاش یه روز من هم این جمله رو بگم
کاش بطلبی بیام 💔 :)
اینقدر که ماه صفر نگران هستم در طول سال
نیستم؛ هر چقدر به اربعین نزدیک تر میشیم
قلبم محکم تر میتپد و این سوال همش در
ذهنم تکرار میشه [ اربعین کجام یعنی میشه
کربلا باشم ؟ ] آره آقا جان! خیلی دلم برات
تنگ شده خیلی💔 . .
خیلی این روز ها دارم این جمله رو می شنوم
[دارم میرم کربلا . . ] همین جمله بغضم رو
بیشتر می کنه و دلم را بی قرار تر.
یه نگاه به ما هم بکن این بی تابی ها
و بی قراری ها رو ببین آقا جان💔!
به قالی های قرمز هیئت ها و حسینیه هایی که برای روضه هات روش نشستیم، برسون روزی رو که روی قالی های قرمز حرمت روضه بخونیم :)
#شبپنجمصفر