الان که میترسم از افکار توی ذهنم بنویسم چون میترسم کسی بخونتشون و به چوخ برم. حالا اتفاقات مهم زیادی برام نمیفته ولی خب بعضیچیزها.
دانشجو که شدم دیگه راحتتر میتونم دفترم رو از دست این و اون قایم کنم. اونوقت این پلن رو اجرا خواهم کرد.
انجمنِ فکرهایِ پراکنده'-'
الان که میترسم از افکار توی ذهنم بنویسم چون میترسم کسی بخونتشون و به چوخ برم. حالا اتفاقات مهم زیا
ولی تا جایی که بتونم فعلا مینویسم و قایم میکنم دفترمو✅
اگه چتهای من و خواهرم رو مامانم ببینه، احتمال کارتنخواب شدنمون ۱۰۰ از ۱۰۰ئه😔