eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
بنظرت دوست یا رفیق مجازی خوبه؟ .. کلا رفیق خوبه
سلام خوبی؟ من میخوام بنا به دلایلی ازین چنل برم.... خوبی بدی دیدید حلال کنید لطفا🙏🏻🥲 .. سلام ای وای چرا؟
ولی من حس میکنم دهمی رشتتم انسانی و دیگه نمیدونم اینو نزار بقیهنظرمو ندونن .. 🗿🤣 حدس خوبی بود🤡
امم اسمتم حدیثه هست واقعنی؟ .. نه الکنی
کاش نمیگفتی همه دیوونه شدن خودشونو نمی‌فهمن چی میگن .. واسه همین نمی‌گفتم والا هنوزم سنم مشخص نیست
انسانی آسونه ؟ .. نه
https://eitaa.com/dakedel/2227 اومممم، مهم نیست، دیگه گذشته....:)) .. وای چرا؟ باید بگی خب !
https://eitaa.com/dakedel/222 ینی دوست مجازی هم خوبه؟ قابل اعتماده؟ .. اره
https://eitaa.com/dakedel/2202 دوستان دقت کنید 🤨حدیثه گفته اصن بالای ۱۵ 🤭 یعنی مثلاً پیچونده شاید😳😬 .. احسنت به نکته ظریفی اشاره کردید 💀👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
من فک کردم ۱۴ سالته😐 .. اشتباه فکر کردی دیگه