شبتون به زیبایی این مهربونی... 🫀✨🌙
🔻امام سجاد (علیه السلام) می فرمایند:
«وَلَكَ الْحَمْدُ حَمْداً مَعَ حَمْد کُلِّ حَامِدٍ، وَ شُکْراً یَقْصُرُ عَنْهُ شُکْرُ کُلِّ شَاکِرٍ»
و تو را سپاس؛ سپاسی که با سپاس هر سپاسگزاری توأم باشد؛ و شکری که شکر هر شاکری از آن کوتاه آید))!.. 🥰🦋
[صحیفه سجادیه، فراز چهل و هفتم]