eitaa logo
دال .
185 دنبال‌کننده
502 عکس
183 ویدیو
5 فایل
ز ِیمن ِتلخی‌هجران ، وصال شیرین است . شاید از اندر احوالات ِمن ، آغشته به روزمرگی 🌱* - کپی ؟ فور لطفا ^^ چنل اولم : @Roshana916 https://abzarek.ir/service-p/msg/4042467 جانم ؟
مشاهده در ایتا
دانلود
داشتیم با خانواده از دسته برمیگشتیم مسجد ، وسط خیابون یهو ی ماشین افتاد بین‌مون اونا جلو ، من و‌ سامیه و ریحانه عقب ماشین ک رفت ، دیدیم فقط ما موندیم ((( : هیییچ اثری از اعضای مسجد و حتی ماما‌ن‌وبابا نبود دویدیم جلو دیدیم هنوزم کسی نیست پشت سر رو نگاه کردیم و بااازم کسی نبودددد !!! یهو دیدیم یکی از وانت های مسجد اومد دویییییدیمممم دنبالشاااا دویدیممم اینا هم ک اصلا مارو آدم حساب نمیکردن ! ((( : نفس‌مون بند اومده بود ب هرکسی زنگ میزدیم جواب نمی‌داد همه جا تااااریییکککک از خیابونا رد شدیم ، یکم شلوغ‌بود چندنفری آدم بود زیاد نترسیدیم وو بعععللهههه ، رسیدیم ب کوچه‌ای ک خیلی طولانیه و میرسه ب خیابونی ک مسجد توشه تاریککککک ، آرووووم ، هیچ‌کس نبود . برگشتم گفتم بچها یه خِفت‌مون نشه ؟ 🫠😂 یهو بابای ریحانه رو دیدیم پشت موتور داد زدیم گفتیم عههههه ما گم شدیممممم اونم تا فهمید ما اینجاییم گااااز داد رفت [مهر پدری موج میزنه] بعد دیدیم عهههه بابای سامیه اونطرف داره ریلکس راه میره ب ما میخنده . ((((: و فهمیدین چیشد ؟ در واقع فقط من هنوز گم‌‌شده بودم ... رسیدیم مسجد مامان و بابام اونجا نبودن وقتی اومدن تازه فهمیدن ک عهههه ، من گم‌شده بودم ((( : [اونقدر دویدیم جز اولین کسایی بودیم ک رسیده بودیم مسجد ، اونایی ک قبلمون اومده بودن با ماشین و موتور بودن]
هدایت شده از نُوڪَرِشَہید³³³
کاشکی هیچ وقت ترجمشو نمیگفتی ‌و یا من نمی‌فهمیدم: چشمم نمیبینه ، چشمم سوخته ... خدایا ، خیمه ها کدوم‌طرفه ؟
دال .
دیشب ، بالاااخره رفتم هئیت حاج‌مهدی 😭❤️‍🩹 >>> ( : #Friend ✨ .
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گفتم‌ مامان ، من اولین باره میخوام بر سر مزار شهدای ِجدید ، برم گل بخرم ؟ .. رفتمُ ی دسته گل خریدم ( : چیدم رو مزار شهدای گردان ، عموی شهیدم ، شهدای جنگ‌رمضان . شاید ب هرکی ی شاخه‌گل رسیده باشه ، ولی خیلی دلی بود ، خیلی (((( : . * لینک نداره ، کپی اگر کردید به نام‌خودتون نزنید لطفا .
دال .
شروع شددد ❤️‍🩹 ((:
شبِ آخر ؟ .. ببخش که نوکر های خوبی برایت نبودیم .. ( :
زمان: حجم: 290K
ایران لشکرِ وفادارِ حسین ! ..
دال .
شبِ آخر ؟ .. ببخش که نوکر های خوبی برایت نبودیم .. ( :
به پایان آمد این رویا ، جهانم در غمت باقی‌ست …
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مثلی لایبایع ُمثل یزید !