هدایت شده از نُوڪَرِشَہید³³³
کاشکی هیچ وقت ترجمشو نمیگفتی و یا من نمیفهمیدم:
چشمم نمیبینه ،
چشمم سوخته ...
خدایا ، خیمه ها کدومطرفه ؟
دال .
دیشب ، بالاااخره رفتم هئیت حاجمهدی 😭❤️🩹 >>> ( : #Friend ✨ .
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گفتم مامان ، من اولین باره میخوام بر سر مزار شهدای ِجدید ، برم گل بخرم ؟ ..
رفتمُ ی دسته گل خریدم ( :
چیدم رو مزار شهدای گردان ، عموی شهیدم ، شهدای جنگرمضان .
شاید ب هرکی ی شاخهگل رسیده باشه ، ولی خیلی دلی بود ، خیلی (((( :
#ادیتِدلی .
* لینک نداره ، کپی اگر کردید به نامخودتون نزنید لطفا .
دال .
شبِ آخر ؟ .. ببخش که نوکر های خوبی برایت نبودیم .. ( :
به پایان آمد این رویا ،
جهانم در غمت باقیست …