eitaa logo
دانشگاه‌مدافعان‌حریم‌ولایت
473 دنبال‌کننده
12.8هزار عکس
4هزار ویدیو
91 فایل
برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف #صلوات ألّلهُمَّ‌صَلِّ‌عَلى‌مُحَمَّدٍوآلِ‌مُحَمَّدٍوَعَجِّلْ‌فَرَجَهُم‌
مشاهده در ایتا
دانلود
🌵«نفوذ»در گذار تاریخ (3) ♨️بخش‌سوم؛ 🔻 3- نفوذ به یكی دیگر از نمونه‌های نفوذ در تاریخ جمهوری‌اسلامی بی‌شك جریان است. او به واسطه رابطه خویشاوندی با منتظری توانست زمینه‌های انحراف وی را فراهم كند. ارتباط میان اعضای و به حدی بود كه نامه‌های وی به امام‌خمینی(ره) در خوانده‌می‌شد. به گفته خودِ وی با رابطه داشته و با آن همكاری می‌كرد. او در این رابطه اینگونه می‌گوید:🔻 «من به حمایت ساواك امیدوار شده‌بودم و سعی می‌كردم به هر نحوی كه شده نظر آنان را جلب كنم. قبل از بازداشت رضوی از من خواسته بود چنانچه از محمد منتظری سرنخی پیدا كردی و یا از رفت و آمد اطلاعی حاصل كردی به ما اطلاع بده...»
همچنین در اعترافات خود با اشاره به چگونگی نفوذ در می‌گوید:🔻 «مسأله این بود كه را به‌عنوان یك پایگاه برای تحقق اهداف خودم، اهدافی كه به آن ایمان داشتم و فكر می‌كردم اهداف است انتخاب كنم، زمینه‌هایی وجود داشت؛ ‌اینكه او برادرم بود و آن رابطه و اعتماد متقابلی كه بین من و اخوی وجود داشت، این زمینه پارامتر مثبتی بود كه مرا در این فكر موفق بكند، از آن طرف از سال‌های دور به من اعتماد داشت و این اعتماد را من یك پارامتر مثبتی جهت اهداف خودم می‌دانستم اینكه آقا سعید فرزند هم با ما همدلی و هماهنگی داشت و از طرفی تعدادی از دوستان هم از قدیم و جدید در دفتر وجود داشتند.»🔹[ حجت‌الاسلام محمدی ری‌شهری، خاطره‌ها، جلدچهارم، تهران: مركزاسناد انقلاب‌اسلامی، ص179] علاوه بر این باایجاد درارگان‌ها و ادارات‌مختلف، اقدام به‌سرقت اسناد و مدارك طبقه‌بندی شده و اخبار و اطلاعات كرد.
چنانچه خود ِ در عنوان می‌كند؛ یكی از اهداف اصلی او و همفكرانش ، در مدارس علمیه و ایجاد انحراف در آنجا بود. وی این نفوذ را اینگونه بیان می‌كند:🔻 «من به خاطر اینكه تصور می‌كردم باید حوزه علمیه و طلبه‌های جوان براساس من ساخته شوند به طور فعال روی آنها كار می‌كردم... به قم و حوزه علمیه به‌عنوان یك پایگاه اصلی قدرت نگاه می‌كردیم كه بالقوه نیروها و كادرهای آینده انقلاب و كشور را پرورش خواهد داد...»🔹[ حجت‌الاسلام محمدی ری‌شهری، خاطره‌ها، جلدچهارم، تهران: مركزاسناد انقلاب‌اسلامی، ص248] در نهایت كه متأثر از با مركزیت در بیت او بود علاوه بر اینكه باعث وی از قائم مقامی رهبری شد، موجبات او را نیز فراهم كرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. خیلی‌مهم🔻🔻🔻 🌵«نفوذ»در گذار تاریخ (4) ♨️ ؛ 4- نفوذجریان‌های‌معاندبانظام از یكی دیگر از را می‌توان درسال88 و در كشاكش دهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری دید. شواهدی در دست است كه نشان می‌دهد در گرماگرم رقابت انتخاباتی، برخی از رابطین امنیتی موفق شدند تا به ستادهای انتخاباتی نفوذ كنند. در این زمینه دبیر اول سیاسی بابرخی‌اعضاء و نیز با اعضاء ستاد انتخاباتی نامزدهای خاص ملاقات‌هایی داشت و دبیر دوم سفارت هم تحت پوشش توریست به ستاد انتخاباتی چند تن از نامزدهای دوره دهم ریاست جمهوری رفت و آمد می‌كرد.🔹[خبرگزاری تسنیم، اعتراف تكان‌دهنده كارمند سفارت انگلیس:
ارتباط مستمر انگلیس با ، 7دی1394] براساس اعترافات تحلیلگر ارشد ، آنان همچنین تلاش كردند تا در میان نفوذ كنند. آنچنان كه وی می‌گوید:🔻 «منبع اصلی ما روشنفكرانی بودند كه دارای زاویه با نظام هستند... وظیفه من جمع‌آوری اخبار مورد نیاز از طریق مرتبطین با سفارت و عناصر حزبی و گروهی خاص در شهرستان‌ها و تبادل نظر بود و بعد از آنكه نظرهای مرتبطین را دریافت می كردم گزارش های لازم را به لندن می‌فرستادم.» طبق ، به دلیل ترس از افشای نفوذش در منابع داخلی، اقدام به ارتباط‌گیری از طریق كاركنان محلی می‌كرد. به همین دلیل به وی و سایر كاركنان دستور داده شد تا با ایجاد شبكه‌های گسترده به تامین اخبار و اطلاعات مورد نیاز اقدام كنند.🔹[هادی آجیلی و رضا كشاورز، نقش آمریكا انگلیس و رژیم صهیونیستی در فتنه 88، تهران: مركز اسناد انقلاب اسلامی، ص210]
براساس آنچه كه بعدها كشف شد، پیش و پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دهم، به اتفاق ؛وظیفه ملاقات با فعالین قومی و سیاسی، نمایندگان احزاب و تشكل‌های سیاسی، اقلیت‌های مذهبی، تشكل‌های غیردولتی، ارتبا‌ط‌ گیری با برخی افراد در رده‌های مدیریتی و مهم كشور، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها را برعهده داشتند. علاوه بر اینكه به همراه و دپیلمات ، در دفاتر تبلیغاتی تردد می‌كرد. در شهر مقدس قم نیز به اتفاق با از اعضای ستاد مركزی ارتباط برقرار كرده و اخبار مربوطه را به خارج از كشور منتقل می‌كرد.
از دیگر اقدامات برای نفوذ می‌توان به تلاش دولت بریتانیا برای ایجاد زمینه‌های جذب شخصیت‌های سیاسی-فرهنگی ایران در انگلیس در راستای منافع مورد نظر مثل جذب ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تماس با برخی اصحاب رسانه و مطبوعات به منظور تاثیرگذاری بر بدنه جامعه اشاره كرد.🔹[هادی آجیلی و رضا كشاورز، نقش آمریكا انگلیس و رژیم صهیونیستی در فتنه 88، تهران: مركز اسناد انقلاب اسلامی، ص 206 و 207] همانطور كه مشاهده می‌شود نفوذ عوامل مخرب و شكل‌گیری و سازمان‌دهی در دوران پیش از انتخابات ریاست جمهوری دهم كلید خورده بود و این نفوذ خسارت‌های بسیاری را در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... به كشور وارد كرد، اما همراهی مردم با نظام اسلامی كه نقطه اوج آن در همان سال بود، نشان داد كه دست برای مردم كاملا نمایان شده است. بدین ترتیب سرانجام این نفوذ، جدا شدن از ، فاصله گرفتن آنان با مردم و انزوای آنها بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌵«نفوذ»در گذار تاریخ (5) ♨️ ؛ 5- در نخستین سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی را باید یكی دیگر از نمادهای در درون انقلاب‌اسلامی دانست. كه توانسته بود بخاطر انتساب به و با بهره‌گیری از فرصت حضور در فرانسه ابتدا خود را به امام(ره) نزدیك كرده و سپس با حضور در صف انقلابیون بر مسند رئیس‌جمهوری بنشیند، تلاش كرد علیه مبانی انقلاب اسلامی اقدام كند.
وی علاوه بر ارتباط با ، توسط واسطه‌هایی با مرتبط بود. اسنادی كه در دی‌ماه 58 از كشف شد، از ارتباط بنی‌صدر با پرده برداشت. در این اسناد از با اسم رمزی نام برده شده بود و اسناد كشف شده او را عنوان یك منبع اطلاعاتی و تماس بالقوه معرفی كرده بودند. طبق اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی، مامور سیا با نام رمزی و با اسم‌ حقیقی‌ ، چندین بار با مخفیانه دیدار كرده بود. یكی از این اسناد گزارش ملاقات با در 29 آگوست بود كه در آن ملاقات بنی‌صدر مخالفت‌های خود با امام خمینی(ره) را به روشنی ابراز كرده بود. علاوه بر این، یكی دیگر از ماموران عالی رتبه سیا در تهران به نام نیز به ارتباط بنی‌صدر با این سازمان اعتراف كرده بود. بنابر اسناد كشف شده، بنی‌صدر موافقت كرده بود تا در ازای دریافت دستمزد 1000 دلار در ماه به عنوان مشاور به سیا خدمت كند.🔹[ ، تسخیر، تهران: انتشارات اطلاعات، ص 150]
14 اسفند سال59 اوج نفوذ جریان بنی‌صدر بود. امام(ره) در واكنش به این جریان در پاسخ تلگرام مبنی بر برخورد با جریان‌‌های ضداسلامی فرمودند:🔻 «به جنابعالی و عموم ملت شریف اطمینان میدهم كه با خواست خداوند تعالی با اینگونه مخالفت‌های با اسلام، برخورد شدید خواهد شد... باید گروه‌ها و دسته‌های منحرف سیاسی و غیرسیاسی بدانند كه من با احساس تكلیف، با آنان برخورد اسلامی و حدود اسلامی میكنم و به شرارت‌های ضد اسلامی خاتمه میدهم.»🔹[صحیفه امام خمینی(ره)، جلد 14] در نهایت امام خمینی(ره) طی حكمی در تاریخ 20 خرداد 1360 بنی‌صدر را از بركنار كردند و پس از آن مجلس شورای اسلامی رای به بنی‌صدر داد و این موضوع با استقبال گسترده مردم مواجه شد. بدین ترتیب سرنوشت بنی‌صدر، فرار از كشور در بو.د اما این نفوذ باعث شد، اطلاعات نظامی بسیاری در دوران جنگ تحمیلی در اختیار قرار گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💾 فراماسونری قسمت 11 در عمل نیز ماسون‌ها برای عضوگیری، مراحل و شرایط سخت و دشواری را برای متقاضیان در نظر گرفته و عضویت در تشکیلاتفراماسونری با گذر از مراحل مختلفی محقق می‌شد، هدف اصلی و واقعیت مهم در طراحی این مراحل، تفهیم این حقیقت به یک عضو بود که وقتی تبدیل به یک ماسون شد، به قوانین و مقررات سازمان پای‌بند مانده و سبک منحصر به فرد و دلخواه سازمان را برای زندگی خود اتخاذ نماید. تا در اثر هدایت سازمان، سرانجام به دروازه‌هایی از رشد و تعالی اخلاقی و انسانی رسیده و یک سفر بزرگ و جدید را در مسر خودشناسی شروع نماید ☑️ ادامه دارد...
💾 فراماسونری قسمت 12 این در واقع ظاهر قضیه بود تا اعضا در مراحل اولیه‌ی عضویت به این اعتقاد راسخ دست یابند که با ورود به این سازمان و با دنبال کردن مسیری که به آنها ارائه می‌شود و با نیل به پایان آن، فلسفه وجودی خود را کشف کرده و طریق ایجاد ارتباطی سرشار از محبت با دیگر موجودات زنده زمین را درک خواهند کرد. اما آن‌چه که واقعیت داشت پایه‌گذاری تشکیلاتی مخفی بود تا با پای‌بندکردن اعضا به یکایدئولوژی، آنها را در پیشبرد اهداف اصلی خود همراه سازند. ☑️ ادامه دارد...
💾 فراماسونری قسمت 13 اندیشه‌های ماسونی اندیشه‌های ماسونی همیشه خود را مبتنی بر صداقت، ایثار و اصالت روح بشر و کاملاً مطابق با اعتقادات مسیحیت و دیگر ادیان جهان می‌دانست؛ اما این اعتقاد مانع از آن نشد که در طول فعالیت‌های آن، سازمان‌ها و گروه‌های مذهبی به تشکیلات فراماسونری حمله نکنند، به ویژه کلیسای کاتولیک رم که این سازمان را محکوم به غیردینی بودن و ارتداد می‌کرد. ☑️ ادامه دارد...
💾 فراماسونری قسمت 14 ریشه ها و نشانه ها برخی از ماسون‌های افراطی ادعا می‌کردند که ریشه‌های گروه‌شان، هماهنگ با آداب و رسوم اسرار‌آمیز رایج در مصر باستان و بعضی اقوام قدیمی در منطقه‌ خاورمیانه است. اما امروزه بیشتر اندیشمندان ماسون پذیرفته‌اند که شواهد روشنی بر چنین ارتباطی وجود ندارد. و معتقدند که فراماسونری به شکل فعلی، توسط سنگ‌تراشان و سنگ‌کاران قرون وسطی بوجود آمده و یا در اثر سرکوبی فرقه شبه‌مذهبی شوالیه‌های صلیبی شکل گرفته است. حقیقت هرچه باشد، این واقعیت را نفی نمی‌کند که فرماسونری از منابع متعدد و ناشناخته‌ای ریشه گرفته و فعالیت‌های آن مرموز و سرّی می‌باشد. ☑️ ادامه دارد...
💾 فراماسونری قسمت 15 بسیار بعید به نظر می‌رسد که ریشه‌های حقیقی فرماسونری کاملاً کشف گردند. اکثریتماسون‌ها بر این باورند که تشکیلات جدید توسط سنگ‌تراشان و سازندگان بزرگ‌ترین کلیساهای جامع اروپا آغاز گردیده و اعضای سازمان همگی صنعت‌گرانی بودند که گرد هم آمدند تا آن چه ماسون‌ها امروزه «هنرهای دستی ماسونری» می‌خوانند را خلق کنند. ایشان جزو طبقه نخبه‌ای بودند که می‌توانستند آزادانه به کشورهای مختلف سفر کنند، برخلاف بردگانی که تحرکاتشان تحت کنترل و بسیار محدود بود. بدین ترتیب اصطلاح «سنگ‌تراشان آزاد» و یا همان فراماسون به وجود آمد. ☑️ ادامه دارد...
۶ 💾 شیطان پرستی قسمت 6 ماجرا از اين قرار است که در اوائل قرن نوزدهم بعضي از اشراف انگلستان ـ که عضو گروه فراماسونري Ordo Temple Orientis بودند ـ به رهبري سر فرانسيس داشود، گروه شيطان‌پرستان به نام باشگاه آتش جهنم را در شهر لندن تأسيس نمودند و از اوائل قرن نوزدهم شهر لندن مرکز شيطان‌پرستان در اروپا گرديد. استفاده از مواد مخدر و انجام مراسم مبتذل جنسي، فعاليت اصلي اين گروه‌هاي شيطان‌پرست را تشکيل مي‌داد. (وبلاگ مجاهد مجازي، مقاله شيطان پرستي، نوشته مهندس مهدي حق‌وردي طاقانکي) شيطان‌پرستي نوين بر خلاف شيطان‌پرستي کهن اعتقادي به وجود شيطان خارجي ندارد، بلکه شيطان را در طبيعت و در وجود هر انساني مي‌داند و اين باطن هر کسي است  ☑️ ادامه دارد...
۷ 💾 شیطان پرستی قسمت 7 که شيطان در آن وجود دارد. مراسم شيطان‌پرستي جديد مراسمي براي دعوت از شيطان باطني و حس اهريمني دروني است که با اعمال جنسي آرام و ارضا مي‌شود. آنها جسم‌پرست هستند و اعتقاد دارند هر آنچه که وجود دارد مديون آلت تناسلي آدمي است. ديگر اينکه انسان بايد کامل‌ترين لذت جسماني و جنسي را در اين دنيا ببرد. آنها معتقدند که روح کسي که در دنيا لذت جسماني لازم را نبرده است بعد از مرگ به اين دنيا برمي‌گردد و لذت جنسي خود را کامل مي‌کند. در مراسم شيطان‌پرستي جديد مخلوطي از اسپرم به همراه ادرار به عنوان آب مقدس بر روي حاضرين پاشيده مي‌شود. (همانند آب مقدس در مراسم عشاي رباني مسيحيت)(جامعه‌شناسي شيطان‌پرستي، مريم سعادتي، پايگاه اينترنتي جامعه‌شناسي ايران) ☑️ ادامه دارد...
💾 شیطان پرستی قسمت 8 اما عموما نقطه عطف گسترش شيطان‌پرستي نوين را به آغاز فعاليت رسمي اين فرقه در آمريکا به سال 1960 برمي‌گردانند. نکته ضروري و قابل توجه در اين مقطع نقش قابل توجه يک مامور شناخته شده سازمان مرکزي جاسوسي آمريکا در شکل گيري جريان مذکور است که در ادامه به آن اشاره خواهد شد. ☑️ ادامه دارد...
💾 شیطان پرستی قسمت 9 انواع شيطان پرستي از نظر ايدئولوژي: شيطان‌پرستي فلسفي: اين شاخه از شيطان پرستي را به طور غير رسمي منتسب به آنتوان لاوي مي‌دانند. در نظر شيطان‌پرستان فلسفي، محور و مرکزيت عالم هستي، خود انسان است، و بزرگ‌ترين آرزو و شرط رستگاري اين نوع از شيطان‌پرستان برتري و ترفيع ايشان نسبت به ديگران است. شيطان‌پرستان فلسفي عموماً خدايي براي پرستش قائل نيستند و به زندگي غيرمادي بعد از مرگ نيز عقيده‌اي ندارند. البته زندگي اين گروه از شيطان‌پرستان عاري از مسائل ماورايي و معنوي نيست. در نظر شيطان‌‌پرستان فلسفي، هر شخص خداي خويش است. ☑️ ادامه دارد...
💾 شیطان پرستی قسمت 10 شيطان‌پرستي لاويی: اين نوع از شيطان‌پرستي بر مبناي فلسفه? آنتوان شزاندر لاوي (Anton Szandor LaVey)بر اساس کتابش “انجيل شيطان” و ديگر آثارش شکل گرفته است. لاوي موسس کليساي شيطان (1966) و تحت تأثير نوشته‌هاي فردريک نيچه، آليستر کرالي، اين رند، مارک د سيد، ويندهام لويس، چارلز داروين، آمبروس بيرس، مارک تواين و بسياري ديگر بوده است. شيطان در نظر لاوي موجودي مثبت بود. وي در حالي که تعاليم خداجويانه کليسا را مورد تمسخر قرار مي‌داد به مسائل جهان مادي نيز اعتنايي نداشت. ☑️ ادامه دارد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✂️ برشی از یک کتاب در میان کشورهای دنیا به استثنای بعضی کشورها ؛ کشورهای اسلامی《عقب مانده ترین و منحط ترین کشور ها》هستند . نه تنها در صنعت عقب هستند ؛ در علم عقب هستند ؛ در اخلاق عقب هستند ؛ در انسانیت و معنویت هم عقب هستند .《توحیدِ ما مسخ شده است》، نبوتِ ما مسخ شده است ؛ ولایت و امامتِ ما مسخ شده است ، اعتقاد به قیامتِ ما کم و بیش همینطور . 《تمام دستورهای اصولی اسلام در فکر ما تغییر شکل داده》. در دین صبر هست ، زُهد هست ، توکل هست ؛ تمام اینها بدون استثناء به صورت مسخ شده در ذهن ما موجود است ؛《اسلام معکوس شده است》. 📚 مجموعه آثار ، مرتضی مطهری ، جلد ۲۵ ص ۵۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
/ آسیب شناسی مدهای ناهنجار و تاثیر آن بر جوانان/ ❌ 🅾 حس تنوع طلبی توام با گرایش به خودنمایی در محیط اجتماعی، تغییرات چشمگیری در نوع پوشش، آرایش، الگو، رفتار و اغلب گرایش های بشری را به همراه داشته است. ⭕️ گستردگی این دگرگونی ها به اندازه زندگی انسان امروزی بوده و اشاعه هریک از آنها درسطح جامعه پیامدهای خاص خود را به همراه دارد . 👈 پدیده مد گریبانگیرجامعه " مصرف محور ' امروز جهان است.
🛑 گرایش به مد بیانگر نوعی تجدید نظرخواهی ودر واقع تلاش در جهت نوکردن وتغییر در مسائل مختلف ظاهری زندگی است. به عبارت دیگر گرایش وسیع به 👈 تغییر و تنوع ، 👈 بیانگر حرص و نیاز شدید انسان برای ورود به قلمروهای جدید است، ✅ نیازی که جزئی از فطرت انسان ها را تشکیل می دهد.
🅾 میل به تغییر از یک 👈 نیاز فطری سرچشمه گرفته و قابل سرکوب کردن نیست. برای همین انسان همواره به دنبال تغییر قالب ها و فرار از کلیشه هاست. ⭕️ درهم آمیختگی اجتماعی ❌ باعث می شود که جامعه به سمت یک دست شدن در 👈 سبک پوشش، 👈مدل آرایش، 👈 سلیقه رایج و 👈 طرز رفتار برود. هرازچند گاهی شاهد تغییراتی دراین یکدستی می باشیم که 👈 نشانه مدرنیسم ومد است. با ظهور تب مدرنیته یا مدرنیزاسیون وجهانی شدن وتحول دربرخی مفاهیم ومعیارها ، فضای زندگی بشر تبدیل به 👈👈 فضایی مصرف زده ، سطحی و کاملا صوری سوق داده شود. ❌