اشاره ی تاریخی :
روزگاری، یهودیان از نظر کلیسای مسیحی، قاتلان عیسی (ع) شمرده میشدند و مثلث شیطانی 👈 «یهود، یهودا و شیطان»، مورد لعن مسیحیان بود، امّا با نفوذ مزوّرانه و برنامهریزی مدبّرانه یهودیان دنیاطلب، در طول قرون ۱۴ تا ۱۶ میلادی، پروتستانیسم یهودگرا در مسیحیت سر بر آورد و در مقابل کلیسای رُم قد علم کرد و با همیاری ثروتمندان منتقد یهودی و خوانین و پادشاهان محلی مسیحی قدرت طلب، علیه کلیسا قیام کرد و سپس از دلِ پروتستانیسم، پیوریتانیسمِ یهودیزه متولّد شد و با توسعهى فرهنگ آنگلوساکسون در انگلستان و سپس آمریکا، تمدنِ اومانیستی معاصر توسط «مسیحیت یهودیزه» رشد و توسعه یافت و نهایتاً لیبرال دموکراسی را قلهى آمال خود قرار داد.
(نظریه پایان تاریخ فوکویاما ( استراتژیست ارشد آمریکا که لیبرال دموکراسی را پایان تاریخ میداند)
#کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
در دهه دوم قرن بیستم، که قدرت تصویر سینمایی، خود را نمایاند، شش استودیوی یهودی؛
«برادران وارنر»،
«مترو گلدوین مایر»،
«یونیورسال»،
«پارامونت پیکچرز»،
«کلمبیا» و
«فاکس قرن بیستم»، هالیوود را در حومهى شهر لسآنجلس شکل دادند.
از آن تاریخ تاکنون، سینمای هالیوود، به ابزاری قوی و جهانشمول تبدیل شد که با هدایتِ تهیهکنندگان و برنامهریزان یهودی، سوژههای مورد نظر خود را انتخاب میکرد و آگاهانه آنها را بارور کرده و به فیلم تبدیل میکرد و تأثیرات خود را میگذاشت.
#کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
در سالهای جنگ سرد، مثلث شیطانی باز تعریف شد و «چین، شوروی و شیطان» سه ضلع آن را ساختند و یهود و یهودا از گناه تاریخی خود تبرئه شدند؛ تا اینکه روح خدا در کالبد ملّت ایران دمید و به رهبری امام و با پشتوانهى حماسه عاشورا، انقلابی علوی شکل گرفت که عملاً ایرانیان را چون مردانی آهنین، به صف منتظرانِ موعود، وارد کرد.
#کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
در ایام جنگ جهانی این مثلث عوض شد و «نازیسم، فاشیسم و شیطان» اضلاع سه گانهى آن را ساختند و پروپاگاندای سینمایی علیه حکومت رایش سوّم شکل گرفت.
#کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
ناگهان، دیکتاتوری سرمایه که با به راه انداختن جنگ تصنّعی بین آمریکا و شوروی سودهای کلانی به جیب زده بود و در سینما «جنگ ستارگان» را به راه انداخته بود تا «مجتمعهای صنعتی _ نظامی» صهیونیستی حداکثر سود را داشته باشند، از خوابِ خود خواسته پرید و دوباره تعریفی جدید از مثلث شیطانی ارائه داد؛ «روسیه، مسلمانان و شیطان».
در سینما هم آثاری چون «مردی که فردا را دید» (The man who saw tomorrow) پدید آمد که براساس پیشگوییهای نوستر آداموس توسط یهودیانی چون «اورسون ولز» دو سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی (۱۹۸۱) ساخته شد که در آن به همکاری هستهای مسلمانان و روسها و ظهورِ دجّال در بین مسلمین پرداخته بود.
#کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
با فروپاشی بلوک شرق، خطر کمونیسم در سینما کمتر مورد اشاره قرار میگرفت، و این بار حتی مثلث تبدیل به دو ضلعی⁉️ شده بود و یک خط شیطانی در طول تاریخ رسم میشد که در لباس جدیدی، تمدن غرب را نشانه گرفته است.
#کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
شیطانِ باستانی در قالبِ اسلام، خود را ظاهر کرده بود و با فریبِ مسلمانان، زمینهى سقوط بشریتِ (بخوانید 👈 غرب) را فراهم کرده بود.
#کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
در سناریوی جدید، مسلمین، یاران شیطان بودند، که از زیر خاکستر قرون برآمده بودند و هم چون «گودزیلا» حیات انسانی را تهدید میکردند و فقط دایناسورهایی بزرگتر از خودشان چون «یونگاری» (دایناسوری که حامی غربیها شده بود و دایناسور مزاحم را از سر راه برداشت)، حریف آنها میشدند و چون «بیگانه»ای بودند، که اگر خونش را هم میریختی، سرخی خونش هم اثرات مخرّب خود را برای تمدن اومانیستی غرب با محوریت آمریکا داشت (در فیلم معروف «بیگانه» هیولایی که در بدن دیگران رشد میکند و از منابع حیاتی آنان تغذیه میکند، به انسان غربی حمله میکند و آنچنان خطرناک است که حتی اگر خون او را بریزی، خونش هم مخرّب است. منتقدان فراوانی مقصود از این بیگانه را مسلمین میدانند که با شهادتطلبی و سرخی خونشان در ذهنِ بستهى مادی غربیها نفوذ کردهاند و منافع مادی آنها را به خطر انداختهاند)
و باعث ویرانی و فساد میشد؛ لذاظهور «بیگانه»ها و «وحشی»ها را همسانِ پایان یافتنِ زمانهى انسان به تصویر کشیدند.
#کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
دیگر این «جنگ دنیاها» آنچنان وسیع شده بود، که دامنهى گستردهاش، آن را به خطری برای همهى بشر تبدیل میکرد و پایان دوران را در صورتِ تسلطِ شیاطین مخرب، برای بشر به ارمغان میآورد؛
پس هالیوود در دشمنسازیاش، نیاز داشت اوضاع را آخرالزمانی به تصویر کشد و عطش نیاز به منجی را چند برابر کند و منجیان و اَبَرقهرمانان خود را به رُخ عالمیان کشد.
#کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
این چنین بود که آخرالزمان و موعود و منجی برای اربابان سینما، موضوعیتی دو چندان یافت.
#کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
با نزدیک شدن سال ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ و عطش هزاره گرایی (هزارهگرایی در میان یهودیان و مسیحیان و حتی مسلمانان و بودائیان طرفدارانی دارد. هزارهگرایان معتقدند در ابتدای هر هزاره اتفاقات مهمی میافتد.
جوّ شدید آخرالزمانگرایی که صهیونیسم مسیحی در آمریکا و غرب ایجاد کرده بود، در ابتدای هزاره سوم میلادی، هیاهوی فراوانی دربارهى پایان جهان به راه انداخت) ؛ در بین فرقههای مختلف مسیحی و یهودی، منجیگرایی نیز رشد یافت و با سیلی از ظهور قهرمانان قدیمی و جدید در هالیوود روبهرو بودیم. (از جمله سوپرمن و بتمن بعد از چند دهه بازسازی شدند و مرد عنکبوتی و ماتریکس هر کدام در سه قسمت در اوایل هزاره جدید ساخته شدند.)
#کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد