#شیطان_پرستی_شماره_8
💾 شیطان پرستی قسمت 8
اما عموما نقطه عطف گسترش شيطانپرستي نوين را به آغاز فعاليت رسمي اين فرقه در آمريکا به سال 1960 برميگردانند. نکته ضروري و قابل توجه در اين مقطع نقش قابل توجه يک مامور شناخته شده سازمان مرکزي جاسوسي آمريکا در شکل گيري جريان مذکور است که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.
#با_ما_همراه_باشید
☑️ ادامه دارد...
#شیطان_پرستی_شماره_9
💾 شیطان پرستی قسمت 9
انواع شيطان پرستي از نظر ايدئولوژي:
شيطانپرستي فلسفي:
اين شاخه از شيطان پرستي را به طور غير رسمي منتسب به آنتوان لاوي ميدانند. در نظر شيطانپرستان فلسفي، محور و مرکزيت عالم هستي، خود انسان است، و بزرگترين آرزو و شرط رستگاري اين نوع از شيطانپرستان برتري و ترفيع ايشان نسبت به ديگران است. شيطانپرستان فلسفي عموماً خدايي براي پرستش قائل نيستند و به زندگي غيرمادي بعد از مرگ نيز عقيدهاي ندارند. البته زندگي اين گروه از شيطانپرستان عاري از مسائل ماورايي و معنوي نيست. در نظر شيطانپرستان فلسفي، هر شخص خداي خويش است.
#با_ما_همراه_باشید
☑️ ادامه دارد...
#شیطام_پرستی_شماره_10
💾 شیطان پرستی قسمت 10
شيطانپرستي لاويی:
اين نوع از شيطانپرستي بر مبناي فلسفه? آنتوان شزاندر لاوي (Anton Szandor LaVey)بر اساس کتابش “انجيل شيطان” و ديگر آثارش شکل گرفته است. لاوي موسس کليساي شيطان (1966) و تحت تأثير نوشتههاي فردريک نيچه، آليستر کرالي، اين رند، مارک د سيد، ويندهام لويس، چارلز داروين، آمبروس بيرس، مارک تواين و بسياري ديگر بوده است.
شيطان در نظر لاوي موجودي مثبت بود. وي در حالي که تعاليم خداجويانه کليسا را مورد تمسخر قرار ميداد به مسائل جهان مادي نيز اعتنايي نداشت.
#با_ما_همراه_باشید
☑️ ادامه دارد...
✂️ برشی از یک کتاب
#اسلام_معکوس_شده
در میان کشورهای دنیا به استثنای بعضی کشورها ؛ کشورهای اسلامی《عقب مانده ترین و منحط ترین کشور ها》هستند . نه تنها در صنعت عقب هستند ؛ در علم عقب هستند ؛ در اخلاق عقب هستند ؛ در انسانیت و معنویت هم عقب هستند .《توحیدِ ما مسخ شده است》، نبوتِ ما مسخ شده است ؛ ولایت و امامتِ ما مسخ شده است ، اعتقاد به قیامتِ ما کم و بیش همینطور .
《تمام دستورهای اصولی اسلام در فکر ما تغییر شکل داده》. در دین صبر هست ، زُهد هست ، توکل هست ؛ تمام اینها بدون استثناء به صورت مسخ شده در ذهن ما موجود است ؛《اسلام معکوس شده است》.
📚 مجموعه آثار ، مرتضی مطهری ، جلد ۲۵ ص ۵۰۱
/ آسیب شناسی مدهای ناهنجار و تاثیر آن بر جوانان/ ❌
🅾 حس تنوع طلبی توام با گرایش به خودنمایی در محیط اجتماعی، تغییرات چشمگیری در نوع پوشش، آرایش، الگو، رفتار و اغلب گرایش های بشری را به همراه داشته است.
⭕️ گستردگی این دگرگونی ها به اندازه زندگی انسان امروزی بوده و اشاعه هریک از آنها درسطح جامعه پیامدهای خاص خود را به همراه دارد .
👈 پدیده مد گریبانگیرجامعه
" مصرف محور ' امروز جهان است.
🛑 گرایش به مد بیانگر نوعی تجدید نظرخواهی ودر واقع تلاش در جهت نوکردن وتغییر در مسائل مختلف ظاهری زندگی است.
به عبارت دیگر گرایش وسیع به
👈 تغییر و تنوع ،
👈 بیانگر حرص و نیاز شدید انسان برای ورود به قلمروهای جدید است،
✅ نیازی که جزئی از فطرت انسان ها را تشکیل می دهد.
🅾 میل به تغییر از یک
👈 نیاز فطری سرچشمه گرفته و قابل سرکوب کردن نیست.
برای همین انسان همواره به دنبال تغییر قالب ها و فرار از کلیشه هاست.
⭕️ درهم آمیختگی اجتماعی ❌
باعث می شود که جامعه به سمت یک دست شدن در
👈 سبک پوشش،
👈مدل آرایش،
👈 سلیقه رایج و
👈 طرز رفتار برود.
هرازچند گاهی شاهد تغییراتی دراین یکدستی می باشیم که
👈 نشانه مدرنیسم ومد است.
با ظهور تب مدرنیته یا مدرنیزاسیون وجهانی شدن وتحول دربرخی مفاهیم ومعیارها ، فضای زندگی بشر تبدیل به 👈👈 فضایی مصرف زده ، سطحی و کاملا صوری سوق داده شود. ❌
🅾 دراین فضا انسان به دنبال این است که شکل ظاهری خود را تغییردهد واز آنجا که این تغییر
❌ بزودی او را دل زده می کند،
به سرعت به دنبال اشکال ظاهری جدیدی می رود.
چنانچه این ظواهر نوین
👈 به شکل صحیح ودر قالب فرهنگ ملی ومذهبی جامعه دراختیار وی قرار نگیرد، یا آنها را خلق می کند و یا ازدیگران تقلید می کند. براساس تحقیقات انجام شده، جوامعی که درقبال این رفتار جوانان و نوجوانان واکنش های
👈👈تحقیرآمیز و مقابله ای درپیش می گیرند، به نتایجی وخیم تر درمسئله بحران نسل ها رسیده وبخش مهمی ازنیروی کارآمد انسانی خود را مضمحل خواهند یافت .
ادامه دارد...
#مدگرایی
#کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
@daneshgahevelyat
👆👆👆
🔴 تعریف مد
🔷🔸 مد 👈 همان تغییرات در پوشش، آداب، الگوهای رفتاری، سبک زندگی، هنر، ادبیات و حتی فلسفه بوده و بیشتر مبتنی بر میل به فرق داشتن و همچشمی می باشد.
🔶🔹امروزه پیروی از مد نه تنها در نوع پوشش جوانان 👔👗 ، بلکه در بخش های مختلف زندگی افراد تاثیرگذار است.
ازسبک لباس و آرایش های ظاهری گرفته (مد مو، مد لباس) تا وسایل منزل، حتی گرایش ها و علایق خاصی که در قشری از جامعه ناگهان بیش از سایر علایق مورد پسند واقع می شود😍 ، فعالیت هایی مثل روی آوردن به ورزش یوگا، تقاضا برای جراحی های پلاستیک وسفربه دبی .
🔷🔸جامعه شناسان مد را نمادی از شیوه زندگی و
👈 ابزاری نمایانگر ثروت ، رفاه و
👈 پایگاه طبقاتی که فرد به آن تعلق دارد ، تعریف می کنند.
شاید به این دلیل که پایگاه طبقاتی خود را در پشت نقابی 😔 پنهان کنیم . به دامان مد پناه می بریم و از یک رفتار، قیافه یا طرز پوشش، بدون توجه به طبقه اجتماعی که به آن تعلق داریم پیروی می کنیم یا به شکل گسترده ای مبلغ آن می شویم.
🔶🔹 با این تعریف، مد به عنوان شکلی از شیوه زندگی، محدوده وسیعی را در برمی گیرد و تنها به لباس👕 و آرایش💅 محدود نمی شود ، هرچند که نمود عینی آن را در آرایش و پوشش افراد بویژه جوانان متجلی شده است.