eitaa logo
دانیال بصیر
2.5هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
1.1هزار ویدیو
16 فایل
دکتری فِرَق تَشیع‌ @dr_danial_basir
مشاهده در ایتا
دانلود
خلیج فارس... مردک زرد باید گورت رو گم کنی بیرون بری @danial_basir
Shahram Nazeriaudio_2026-04-30_15-28-30.ogg
زمان: حجم: 1.3M
"کاروان شهید" می‌گذرد کاروان، روی گل ارغوان قافله ‌سالار آن، سرو شهید جوان در غم این عاشقان، چشم فلک خون‌فشان داغ جدایی به دل، آتش حسرت به جان خورشیدی تابیدی ای شهید در دل‌ها جاویدی ای شهید می‌گرید در سوگت آسمان می‌سوزد از داغت شمع جان چون روید لاله از خاک تو یاد آرم از جان پاک تو بنگر چون شد، دل‌ها خون شد،زین آتش‌ها از موج خون، شد لاله‌‌گون، دشت و صحرا زین درد و غم، گرید عالم،‌ ای شهید ما از این ماتم، خون می‌گریم ای یاران،‌ ای یاران، سوزم از داغ غمی داغ ظلم و ستمی خون هر جانباز، می‌دهد آواز جان فدای وطنم، خاک ایران کفنم ای دریغا، لاله ما گشته گلگون، خفته در خون @danial_basir
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اَللَهّمَ‌ارْزُقْنی‌شَفاعَهَ‌الْحُسَیْنِ‌ کاروان شهدا مقصدشان کرببلاست.... هر که دارد هوس کربلا بسم الله... یاد امام و قائد شهید، شهدای جنگ تحمیلی دوم و سوم @danial_basir
این تبلیغ جذب طلاب یکی از مدارس حوزه علمیه خیلی جذاب بود... ایده عالی... دست مريزاد @danial_basir
امام حسین علیه السلام: مِثلی لا یُبایعُ مِثل یَزید، کسی مثل من با کسی مثل یزید بیعت نمیکند. ملت ایران می گوید: مثلِ ملتِ بافرهنگِ ایران با مثل سردمداران فاسد آمریکا بیعت نخواهد کرد. @danial_basir
دکتر جلیلی تصویری در کنار دکتر قالیباف منتشر کرد؛ «تا کور شود هر آنکه نتواند دید» سعید جلیلی تصویری در کنار محمدباقر قالیباف رئیس مجلس و رئیس هیات مذاکره کننده را در فضای مجازی منتشر کرد و نوشت: تا کور شود هر آنکه نتواند دید @danial_basir
ارسالی دوستان @danial_basir
چرا کسی چیزی نمی‌گوید؟ ۵۰ روز از حمله‌ی بزرگترین باند تروریستی جهان یعنی امریکا علیه ایران می‌گذرد. می‌دانید ۵۰ روز حمله‌ی امریکا به یک کشور یعنی چه؟ یعنی علی القاعده و به حسب تجارب گذشته، اتفاقاتی شبیه عراق باید می‌افتاد، تفتیش خانه به خانه توسط سربازان امریکایی و قتل عام مردان به بهانه‌های واهی و تجاوز به زنان و دختران! یا شاید شبیه افغانستان، نابودی زیرساخت‌های ارتباطی و قطعی برق و آب و‌ گاز بر اثر حملات پی در پی و خداحافظی با نظام بهداشت و سلامت. چرا انقدر سخت بگیریم، کمترینش این بود که خدمات بانکی و اداری باید تعطیل می‌شد و تا روزی که امریکا هوس می‌کرد تعیین تکلیف کند، زندگی مردم زیر فشار اقتصادی و اجتماعی له می‌شد. همین الانش کوبا دو ماهی می‌شود که توسط ارتش تروریستی امریکا محاصره است و خبری از برق نیست، البته هنوز جنگی آغاز نشده و همه‌ی این بحران‌ها فقط با محاصره رخ داده است. در ونزوئلا که نه جنگی رخ داده و نه محاصره‌ای، فقط یک رئیس جمهور به صورت شبانه سرقت شده و امروز با چنبره‌ی امریکا بر منابعش، شاهد صف پمپ بنزین ۲۴ ساعته هستیم و در‌ کشور نفت خیز، مردمانش باید برای قطره‌ای نفت و بنزین، پول خون‌شان را بدهند. سوریه هم که دیگر گفتن ندارد، همین الانش که با امریکا در صلح و سازش است، جنوب غرب کشورش تحت تصرف است و جرات ندارد جیک بزند... بگذریم، انقدر از این‌نمونه‌ها در کشورهای دور و نزدیک چون لیبی و مکزیک و ویتنام رخ داده که نوشتنش یک طومار می‌طلبد! اما ایران پس از ۵۰ روز مقاومت در برابر حملاتی که هر کدامش می‌توانست کشوری را به خاک سیاه بنشاند، نه تنها یک وجب خاک نداده بلکه امروز شبکه برق پایدار دارد، خدمات درمانی‌اش برقرار است، صف پمپ بنزین‌ها خلوت است، شبکه بانکی طبق روال عادی کار می‌کند، ادارات مشغول خدمت‌رسانی هستند، فضای شهر به لطف پاکبان‌ها تمیز و چشم نواز است، مردم مشغول عبور و مرور هستند و زندگی در جریان است. اما چرا کسی چیزی نمی‌گوید؟ این اتمسفری که پس از جنگ در ایران برقرار است و برای ما عادی است، در نگاه دنیا خودش یک اعجاز است. کشوری که به ابتلائات همسایگانش دچار نشد بلکه با نیروی مقاومت، هیمنه‌ی این نیروی اهریمنی را در هم شکست و حالا در تنگه‌ای به نام هرمز او را گرفتار کرده است. باید چشم‌ها را بشوییم و نعمت‌ها را ببنیم و روایت کنیم " وَ اَمّا بِنِعمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّث" [ضحی،۱۱] نعمت‌ها را آشکار کنید و آن‌ها را شکر کنید که "لَئِنْ شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ ۖ وَلَئِنْ كَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِي لَشَدِيدٌ" [ابراهیم،۷] با خستگی ناپذیر بصیرت افزایی کنیم تا در فتنه های پی درپی آخرالزمانی اشتباه نکنیم چرا که باز هم خواهیم شد!! @danial_basir