eitaa logo
دانیال بصیر
2.5هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
1.1هزار ویدیو
16 فایل
دکتری فِرَق تَشیع‌ @dr_danial_basir
مشاهده در ایتا
دانلود
نهج البلاغه: نامه ۱۶؛ وَ أَعْطُوا اَلسُّيُوفَ حُقُوقَهَا وَ وَطِّئُوا لِلْجُنُوبِ مَصَارِعَهَا وَ اُذْمُرُوا أَنْفُسَكُمْ عَلَى اَلطَّعْنِ اَلدَّعْسِيِّ وَ اَلضَّرْبِ اَلطِّلَحْفِيِّ وَ أَمِيتُوا اَلْأَصْوَاتَ فَإِنَّهُ أَطْرَدُ لِلْفَشَلِ حق شمشيرها را اداء كنيد، و پشت دشمن را به خاك بماليد، و براى فرو كردن نيزه‌ها، و محكم‌ترين ضربه‌هاى شمشير، خود را آماده كنيد، صداى خود را در سينه‌ها نگهداريد كه در زدودن سستى نقش بسزايى دارد. @danial_basir
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مرحوم علامه مصباح (ره): نابودی اسرائیل حتمی است. @danial_basir
فرمان صادر شد. به ساعت صفر نزدیک می‌شویم. @danial_basir
منتظر شگفتانه‌های نیروهای مسلح هستیم @danial_basir
صدا و سیما: «جمهوری اسلامی ایران رسماً دشمن آمریکایی-اسراییلی را مجبور به پایان دادن به جنگ در همه جبهه‌ها کرد» @danial_basir
با اقتدار و ایستادگی و مقاومت جانانه نیروهای مسلح در میدان و مردم در خیابان برابر دشمن جنایتکار، آمریکا وادار به پذیرش پایان جنگ شد. مولفه‌های قدرت مردم مبعوث و رزمندگان در میدان پ.ن: این حرفا به این معنا نیست که جنگی در پیش نخواهیم داشته بلکه دوباره نبردی ما خواهیم داشت... @danial_basir
امام خمینی4_5769508720669100217.mp3
زمان: حجم: 2.6M
کار برای خدا شکست ندارد خدایا! ما بندگان ضعیف هستیم، ما بندگانی هستیم که هیچ نداریم، ما هیچیم و هر چه هست تویی. ما اگر چنانچه خلاف می‌کنیم نادانیم، تو بر ما ببخش. تو ما را.خدایا! تو ما را لیاقت بده که در این مهمانی که از ما کردی به‌طور شایسته وارد بشویم. خدایا! این ایران که از همه اطراف به او هجوم شده است، برای اسلام، این ایران را تو تقویت کن کسانی که برای خدا کار می‌کنند هیچ وقت باخت در آن نیست. آنهایی که برای دنیا کار می‌کنند باخت دارند که اگر نرسیدند خوب، باختند و عمرشان را هم هدر دادند. اگر برسند هم باخت دارند، لکن آنهایی که برای خدا قیام می‌کنند، اطاعت امر خدا را میِ‌خواهند بکنند، نهضت برای خدا، قیام برای خدا، عمل برای خدا، این هیچ وقت شکست ندارد. در ظاهر هم اگر خیال بشود که ما نتوانستیم، پس شکست خورده‌ایم، نه. به حَسَبِ واقعش شکستی نخوردیم؛ برای اینکه ما برای خدا کار کردیم، و کسی که برای خدا کار بکند، همین دنیا نیست قضیه؛ جاهای دیگر ما داریم، بُرد آنجاست. 11 آبان 1358 @danial_basir
باید دید این توافق، سرنوشتی شبیه صلح حدیبیه خواهد داشت یا صلح ساباط؟ یکی به فتح مکه انجامید و دیگری به فریب و تثبیت قدرت معاویه. @danial_basir
قرارگاه مرکزی حضرت‌خاتم‌الانبیا: مردم مقاوم و سربلند ایران و فرزندان دلاور و شجاع ملت در نیروهای مسلح مقتدر کشور و جبهه مقاومت با عنایت پروردگار متعال و تحت تابعیت فرمانده معظم کل قوا با تحمیل اراده الهی و پولادین خود به دشمنان زبون آمریکایی و اسرائیلی با قدرت ثابت کردند که راهی جز پذیرش شکست و تسلیم در برابر مردم مبعوث شده و جنود پروردگار متعال ندارند @danial_basir
باید روایتگر پیروزی باشیم! اتمسفر حاکم بر کل فضای مجازی خارج از کشور، چه فضای عبری، چه عربی و چه کشورهای منطقه شبه قاره هند، شکست آمریکا و اسرائیل است. هرچند ما در ادامه، به چیزی جز نابودی اسرائیل و اخراج آمریکا از منطقه راضی نمی‌شویم، ولی نباید پیروزی بزرگی که در این مرحله کسب کردیم را نادیده بگیریم. مراقب باشیم که با منفی‌نگری و تمرکز بر روایت دشمن، راوی شکست جمهوری اسلامی نشویم. ما پیروزیم، ما در مقابل دو قدرت اتمی و دو ارتش مجهز دنیا، که تجهیزات و توانشان با فاصله زیادی از کشورهای بعدشان است، ایستادیم و در نهایت هم شروطمان را تحمیل کردیم. ما برخلاف خواست دشمن، به صورت یکپارچه و منسجم پشت نظام و کشورمان ایستادیم و عزت، غیرت، شجاعت و مردانگی را فریاد زدیم. ما خم نشدیم، نشکستیم، بحران زده نشدیم، گرفتار درگیری و شکاف اجتماعی نشدیم، اقتصادمان ورشکسته و از هم‌گسیخته نشد و در نهایت داغ تسلیم شدن را بر دل این مردک و دارو دسته شیطانی‌اش گذاشتیم. ما چه این توافق را دوست بداریم، چه نداریم، الان تنها یک وظیفه داریم: باید روایتگر فتح و پیروزی ایران بزرگ باشیم. @danial_basir
ما خوشحال نیستیم! ما خوشحال نیستیم، چون چه ما خودمان را طرف پیروز جنگ بدانیم، چه طرف مغلوب، به هرحال بزرگ‌ترین دارایی‌مان را در این جنگ از دست دادیم؛ رهبر عزیزتر از جانمان را. بله، در این مرحله از جنگ ما پیروز شدیم، ولی باید بدانیم که این تازه آغاز راه پرپیچ و خمی است که برای نابودی تمدن پوسیده غرب پیش رو داریم. چشم در چشم دشمن، باید تلاش کنیم تا در ادامه مسیر، از بدعهدی و دبه کردنش جلوگیری کنیم (چون ذات دشمن ما شیطانی است و مبتنی است بر دروغ و بدعهدی). بعد از آن باید در داخل کشور، خطای شناختی مبتنی بر برتری تمدن غرب را بشکنیم، تا بتوانیم نفس‌های به شماره افتاده این تمدن شیطانی را قطع کنیم. بعد از این جنگ، دیگر نه ایران آن ایران گذشته است و نه امپراطوری آمریکا دیگر آن ابهت و جبروت گذشته را دارد. باید از همین امروز خودمان را آماده کنیم برای جنگ بعدی که ان شاء الله نبرد مقدمه‌ساز ظهور باشد. @danial_basir