بعضی آدما یه کارۍ میکنن که دیگه
نتونی دوستشون داشته باشی، ولی
دلت خیلی برای اون وقتایـے دوستشون
داشتی تنگ میشه .
عیب نداره .
واقعا عیب نداره اگه آدما رفتن.
واقعا عیب نداره اگه دوستات رفتن.
عیب نداره اگه دارۍ گریہ میکنی.
یه چیز خیلی مهم وجود داره که
اونم تویی، ازت خواهش میکنم که
هیچوقت خودتو یادت نره، یـادت
نره خودت تنهایی اشکاتو پاک کردی.
HaamimHaamim - Roze Sefid (Guitar Version).mp3
زمان:
حجم:
6.7M
تو یه رویایی که نمیرسی به دستم🥺♥
ورژن گیتارشهها :)
یکۍ بود، همیشه منتظرش بودم
اما آنلاین میشد و جوابمو نمیداد
به آنلاین بودنش زل میزنم، و
منتظرِ یه پیام اون بودم، اون روزا
خیلی وقته گذشته، الان دیگه نه
دیگھ حسی دارم بهش، نه منتظر
پیام از طرفشم، وقتی حست
بمیره، دیگه زنده نمیشه !
قاتل حس آدما نباشید .