داوودیان و ممد.
قرار دادن MAMA توی این پلیلیست احتمالاً توهینی باشه به مری. متأسفم.
ناتان، رومرو، کوین؛ خجالت چرا، بازی رو هم بالتیمور برگزار میکردید.
داوودیان و ممد.
ناتان، رومرو، کوین؛ خجالت چرا، بازی رو هم بالتیمور برگزار میکردید.
(گارسیا هم فرانسویه)