اما خب باتوجه به سیر ممکنه برای برخی آزاردهنده باشه، در این صورت میتونید از دلال بدون سیر استفاده کنید.
درمورد موسیر، هم میشه از موسیر تازه استفاده کرد و هم از پودر موسیر(در مورد پودر سیر هم صحبت میکنم)
خیار و کدو(معمولا رنده شده) تقریباً طعم یکسانی رو در ترکیب با ماست میسازن و به تنهایی قابلقبولن
و حالا برای اینکه این ترکیب رو به سطح اعلا برسونیم؟ بهش موسیر یا اگر ملایمتر خواستید پودر موسیر اضافه میکنیم.