اما خب باتوجه به سیر ممکنه برای برخی آزاردهنده باشه، در این صورت میتونید از دلال بدون سیر استفاده کنید.
درمورد موسیر، هم میشه از موسیر تازه استفاده کرد و هم از پودر موسیر(در مورد پودر سیر هم صحبت میکنم)
خیار و کدو(معمولا رنده شده) تقریباً طعم یکسانی رو در ترکیب با ماست میسازن و به تنهایی قابلقبولن
و حالا برای اینکه این ترکیب رو به سطح اعلا برسونیم؟ بهش موسیر یا اگر ملایمتر خواستید پودر موسیر اضافه میکنیم.
اگر خیار یا کدو دوست نداشتید میتونید ترکیب ماست با ادویههای مختلف رو امتحان کنید، مثل: پودرموسیر، پودرسیر، پودرزیره، فلفل سیاه و..