اربابم حُسین..
مُحرَمِتدارِھنَزدیڪمیشِہوحالا
تَمامدَغدَغہاماینشُدھ،
ایناَربَعینڪَربوبلامیبَرۍمَرا💔؟
ڪࢪبلآ!
رفقا برای ما خیلی دعا کنید:)...
مارو از دعای خیرتون بی نصیب نزارید:)...
التماس دعای مخصوص...
یاعلی مدد...