-روایتۍازشھیدهادۍ-!-
رفتمپیشِابراهیم،هنوزمتوجھ
حضورِمننشدهبود!
باتعجبدیدمهرچندلحظھسوزنۍ رابھپشتِپلکچشمشمیزند!
گفتم؛چیکارمیکنۍداشابرام؟
تامتوجھِمنشد،ازجاپریدوگفت:
هیچۍ،چیزۍنیست!
گفتم:بایدبگۍبرایچۍسوزن
زدۍتوصورتت!!
مکثۍکردوخیلۍآهستھگفت:
سزاۍچشمۍکھبهنامحرم بیفتههمینھ...!
-ابراهیمبهنامحرمآلرژۍداشت!
حتۍبراۍِصحبتبابستگانِنامحرمشان همسرشرابالانمیگرفت...!
_چقدرمثلشهداییم ... ؟!
-| شهیدابراهیمِهادی
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسم به مظلوم شهیدان ما.
#تیم انتشار
هُـــدی'
نوکرانت دگر از ، زندگی خود سیر اند ؛
یا حسینا بنگر یک دل مبهم داریم . .
سالمابامُـحــــرماستكتحویلمیشود
یارب،حولحـٰالنابهحقروضـهٔحـسین...