Shadmehr [Evan-music.ir]Bi-Ehsas(2).mp3
زمان:
حجم:
7.8M
_پلی کنید و همزمان با حرفام گوش بدید؛
بِسمِربِسیـدعلی؛
نثار شهید محمد صادق نظافتی: صلوات...
نثار شهید مدافع حرم نوید صفری:صلوات...
نثار شهیده خانم ریحانه سادات ساداتی:صلوات...
- امروز از خانوم حضرت رقیه میخوام
خودشون به این محفل نمک بدن...
یه خورده بعضی ها نمک گیر بشن؛!
- امروز میخوام یه عملی رو بهت بگم؛
که یه جا خود ابا عبدالله دستت رو بگیره!
اول اینکه:
محبیـن بعد از هر نمازتون
صبح،عصر،عشا...
هر جوری که نشستید
سه مرتبه بگید:
صلی الله علیک یا اباعبدالله
صلی الله علیک یا ابا عبدالله
صلی الله علیک یا ابا عبدالله..
-تو روایت داریم:
فرمود من یاد حسین افتادم چی کار کنم؟
فرمود سه مرتبه بگو:
صلی الله علیک یا ابا عبدالله
السلام یصل الیه من قریب او بعید
سلام از دور و نزدیک بهش میرسه؛...
- هر روز بعد از نمازت:
در ایام محرم و صفر
سه باری که گفتم رو بگو
بعد یه خط شعر بخون
هیچ نگران نباش که گریه هم نمیکنی
ولی با توجه بخون....
- من میگم این شعر رو بخون:
حفظش کن خب؟!
روضه خوانت میشوم
با روضه ای تک مصرعی
بر زمین بودیُ بر جسم تو پیراهن نبود💔...
- یا اباعبدالله...
این شعر رو بعد این نماز ها
بعد سلام به امام حسین بخون...
هی چند بار میخونی بزن به پیشونیت...
یه حال غم دیده ای بگیر؛
اصلا گریه هم نکن...
یه روز،دو روز، سه روز اصلا یک ماه
ولی یه دفعه خداشاهده..
همینجوری داری عادی میگذرونی..
ولی یه دفعه بعد یه نمازی..
یه دفعه میبینی نمیتونی بلند شی
یه دفعه میبینی یکی انگار دلت رو گرفته تو دستش..
ای مهربان تر از پدر و مادرم حسین؛/
- میگه بیا یه ذره بشین؛...
کجا؟! باهات کار دارم..
چند روز هی منو صدا میزدی
هی میرفتی..
الان اومدم...
الان وقتش شد که بیام؛
- رقیه سه ساله رو چه کسی بغل کنه؟
این شب ها دیگه رقیه بابایی نداره
این روز ها دیگه رقیه عمو نداره
یه دختر بچه سه ساله رو تصور کن
کی دلش میاد اون رو کتک بزنه اخه؟!