eitaa logo
•دلبـ³¹³ـر•☫
832 دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
1.1هزار ویدیو
91 فایل
-بسم‌رب‌الشهید- ﴿بِنویسید‌‌که‌شَب‌تارسَحَرمیگَردَد. یک‌نَفَرمانده‌ازاین‌قوم‌که‌بَرمیگـََردَد﴾ "کانال:وقف‌آقای³¹³" "کپی؟: حلالت‌سید" |اللهم‌الرزقنا‌‌توفیق‌شهادت‌فی‌سبیلک| #الّلهُم‌َّعَجِّلْ‌لِوَلِیِّکَ‌الْفَرَج همسایه‌مون: https://eitaa.com/alieya4
مشاهده در ایتا
دانلود
-آنکه امسال برایت گریه میکند همانی نیست ك پارسال برایت اشك ریخته:)) خیلی تنهاتر است.. خیلی مستاصل‌تر است.. خیلی گُم است.. خیلی پریشان است.. سهم بیشتری از "شما" میخواهد امسال _حسین جانم؛)))
_اگه دیگه نبودم... هرجا حرف از سه سالهٔ اباعبدلله شد یاد من بیوفتید... هرجا روضه دردانهٔ عمو عباس رو شنیدید یه یادی از من کنید... یاد من بیوفتید..._
اگه‌شب‌هشتم‌نبودم‌جای‌من‌‌ یه‌علی‌اکبر‌بگید:)
_التماس دعای مخصوص.. ما حقیران رو تو گریه هاتون... روضه هاتون... عزاداریهاتون... فراموش نکنید...
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
_بسم رب الرقیه_
یہ‌سلام‌بدیم‌بہ‌ آقاصاحب‌الزمان"! السَّلامُ‌علیڪَ‌یابقیَّةَ‌اللّٰہ یااباصالحَ‌المَهدے‌یاخلیفةَالرَّحمن ویاشریڪَ‌القرآن ایُّهاالاِمامَ‌الاِنسُ‌والجّانّ‌سیِّدے ومَولاےالاَمان‌الاَمان . . .