-آنکه امسال برایت گریه میکند
همانی نیست ك پارسال برایت اشك ریخته:))
خیلی تنهاتر است..
خیلی مستاصلتر است..
خیلی گُم است..
خیلی پریشان است..
سهم بیشتری از "شما" میخواهد امسال
_حسین جانم؛)))
_اگه دیگه نبودم...
هرجا حرف از سه سالهٔ اباعبدلله شد یاد من بیوفتید...
هرجا روضه دردانهٔ عمو عباس رو شنیدید یه یادی از من کنید...
یاد من بیوفتید..._
_التماس دعای مخصوص..
ما حقیران رو تو گریه هاتون...
روضه هاتون...
عزاداریهاتون...
فراموش نکنید...
یہسلامبدیمبہ
آقاصاحبالزمان"!
السَّلامُعلیڪَیابقیَّةَاللّٰہ
یااباصالحَالمَهدےیاخلیفةَالرَّحمن
ویاشریڪَالقرآن
ایُّهاالاِمامَالاِنسُوالجّانّسیِّدے
ومَولاےالاَمانالاَمان . . .
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیگه ندارم من به زندگی میلی💔
#امیرحسینی | #حضرترقیه