eitaa logo
یادداشت‌های یک طلبه|امیر خندان
593 دنبال‌کننده
655 عکس
91 ویدیو
27 فایل
دغدغه، عکس‌نوشت ها و سوالات ذهنی یک طلبه 🖋امیر خندان #مِن_دانشگاه_حتّی_الحوزه #مشاهدات #دستور_از_خمینی ارتباط: @admin_delneveshtetalabe @delneveshtetalabe
مشاهده در ایتا
دانلود
عیدتون مبارک🌷 مطلب جدید نداریم😀 تا امروز عصر امتحان داشتم🤣🤦🏻‍♂ ان شاالله آخر هفته با معرفی یکی دو تا کتاب درخدمت هستم
اینجا برای همه حرم است حتی اهل سنت... پی‌نوشت: جوان اهل سنت در حرم حضرت معصومه مشغول نماز. ۴شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ بعد از ظهر
قاف ویرایش: یاسین حجازی کتابخوان‌های حرفه‌ای یاسین حجازی را شاید قبل تر از کتاب«آه» نیز بشناسند. ولی شاید بتوان گفت اثری که نام او را بر سر زبانها انداخت«آه» بود. «قاف» اثر دیگری از یاسین حجازی است. قاف هم به مانند آه، کتاب تدوینی نیست، بلکه اثری است برگرفته از آثار کهن. به همین دلیل روی جلد به جای مولف نوشته شده است: ویرایش. کتاب قاف، بازخوانی زندگانی پیامبر بر اساس سه کتاب کهن می باشد. مولف در ابتدای کتاب در حدود ۲۴ صفحه به معرفی این سه کتاب و روش کار در کتاب قاف پرداخته است. خیلی صریح باید بنویسم که این کتاب برای مخاطب عمومی شاید چندان دلپذیر نباشد. هر چند کتاب بازخوانی است و مورد ویرایش قرار گرفته است ولی رنگ و بوی متون کهن را دارد. هر چند کلمات سخت و سنگین در متن کتاب زیاد نباشد ولی ساختار به نثر معیار امروز شباهت بسیاری ندارد. کتاب ۱۱۶۳ صفحه است. حدود ۶۳ صفحه، مربوط به مقدمه‌ی مولف و واژه نامه می باشد. کتاب قاف اثری است از انتشارات شهرستان ادب.
بریده‌ای از کتاب: نکته‌ها از گفته‌ها گزیده‌ای از گفتارهای استاد فاطمی نیا (رحمة الله علیه) ص ۲۶۳
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
قدم زدن قدم زدن هم می‌تواند مصداقی باشد برای گام گذاشتن در راهی که کافران را برآشفته کند، اگر هدف الهی باشد... راهپیمایی ۲۲ بهمن کفر و استکبار را در چه وضعیتی قرار می‌دهد؟
استیک خوک با عطر گلاب یکم اندیشمندان، چه غربی و چه شرقی، نظریه اندام وارگی جامعه را مطرح کرده و حول آن نظرات متعددی ارایه کرده اند. به طور خلاصه، یعنی تشبیه جامعه به بدن انسان از لحاظ کارکرد و عملکرد. دوم برخی بیماری های انسان علائم خاصی ندارد و تا مراحل نهایی بیماری اثری از بیماری در بدن انسان هویدا نمی شود. برخی بیماری ها روحی و هویتی است، برخی جسمی است و برخی ترکیبی از این دو. سوم مراسماتی مثل جشن هالوین، ، روز جهانی ... ساخته و پرداخته جامعه ای است با هویتی و کارکردی متفاوت. در جامعه‌ای که خانواده مفهومی دیگر و آزادی تبدیل به برهنگی شده است، این گونه مراسمات امری عادی و طبیعی خواهد بود. چهارم با خوراندن خوراکی که با هویت جامعه ایرانی هیچ تناسب و سازگاری ندارد به اجتماعات، و تغییر در برخی جزییات و ظواهر آن، گوشت خوک نجس و پلید را با کمی گلاب معطر کرده ایم، ولی خبث و پلیدی این طعام روحی را به جامعه خورانده ایم. شاید در مدت کوتاه این پلیدی و خباثت اثر خود را در جامعه نشان ندهد، ولی قطعا در آینده نه چندان دور، بیماریِ هویت سرگردان را، برای جامعه در پی خواهد داشت. پنجم برای برخی، سود و نفع مادی و کوتاه مدت، عاملی است تا خطرات ناشی از عملکرد خود را توجیه کنند؛ اما متولیان فرهنگی، باید آینده را به عنوان یکی از عوامل مهم در تصمیم گیری ها، لحاظ کنند. https://eitaa.com/joinchat/3042705412C34cb363564 @delneveshtetalabe