eitaa logo
𝐃𝐈𝐀𝐋𝐄𝐂𝐓𝐈𝐂
40 دنبال‌کننده
75 عکس
40 ویدیو
0 فایل
کمی فلسفه آمیخته به ادبیات . از آمدنم نبود گردون را سود وز رفتن من جلال جانش نفزود . https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_73avov&btn=Talking
مشاهده در ایتا
دانلود
عذاب آور ترین زمان غروب جمعه هاست
عمر گذشت و همچنان داغ وفاست زندگی زحمت دل کجا بریم آبله‌پاست زندگی هرچه دمید از سحر داشت ز شبنمی اثر درخور شوخی نفس غرق حیاست زندگی آخر کار زندگی نیست به غیر انفعال رفت شباب و این زمان قد دوتاست زندگی دل به زبان نمی‌رسد لب به فغان نمی‌رسد کس به نشان نمی‌رسد تیر خطاست زندگی پرتویی از گداز دل بسته ره خرام شمع زین‌ کف خون نیم رنگ پا به حناست زندگی تا نفس آیت بقاست ناله‌ کمین مدعاست دود دلی بلند کن دست دعاست زندگی از همه شغل خوشترست صنعت عیب پوشی‌ات پینه به روی هم بدوز دلق‌ گداست زندگی یک دو نفس خیال باز، رشتهٔ شوق‌ کن دراز تا ابد از ازل بتاز ملک خداست زندگی خواه نوای راحتیم خواه طنین‌ کلفتیم هرچه بود غنیمتیم صوت و صداست زندگی شور جنون ما و من جوش و فسون و هم و ظن وقف بهار زندگیست لیک کجاست زندگی جز به خموشی از حباب صر‌فهٔ عافیت‌که دید ای قفس اینقدر مبال تنگ‌قباست زندگی بیدل ازین سراب وهم جام فریب خورده‌ای تا به عدم نمی‌رسی دورنماست زندگی
در سرم جنگ های زیادی هست که تنها کشته اش منم
احساس عدم تعلق به همه جمع های انسانی رو دارم
یک ماهه دیگه امتحانات پایان ترم شروع میشه و واقعا موندم اینهمه عقب ماندگی ریاضی رو چطور می‌خوام جبران کنم
به احتمال بسیار زیاد میفتم
احساس بار اضافی بودن بر دوش این خانواده رو دارم
زندگیم بی نظم بی معناست
هیچ چیز سخت تر از فشار انتظارات بر روی یک انسان نیست
مبنا را بر سوء تفاهم بگذارید، آنجایی که فکر می‌کنید فهمیده‌اید، مطمئن باشید که نفهمیده‌اید.
تازه عمق فاجعه رو متوجه شدم که اگر ریاضی رو بیفتم چون تعداد واحد های پاس شده ام کمتر از ۱۲ تا میشه در نتیجه مشروط میشم