یک ماهه دیگه امتحانات پایان ترم شروع میشه و واقعا موندم اینهمه عقب ماندگی ریاضی رو چطور میخوام جبران کنم
مبنا را بر سوء تفاهم بگذارید، آنجایی که فکر میکنید فهمیدهاید، مطمئن باشید که نفهمیدهاید.
#ژاک_لاکان
تازه عمق فاجعه رو متوجه شدم که اگر ریاضی رو بیفتم چون تعداد واحد های پاس شده ام کمتر از ۱۲ تا میشه در نتیجه مشروط میشم
لحظاتی که هیچ گونه حال درونی ندارم خیلی آرامش دقیقا مثل الان که اصلا حس خاصی ندارم