eitaa logo
𝐃𝐈𝐀𝐋𝐄𝐂𝐓𝐈𝐂
39 دنبال‌کننده
75 عکس
40 ویدیو
0 فایل
کمی فلسفه آمیخته به ادبیات . از آمدنم نبود گردون را سود وز رفتن من جلال جانش نفزود . https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_73avov&btn=Talking
مشاهده در ایتا
دانلود
بزرگترین اشتباه من ورداشتن ریاضی 2 بود من یک رو نفهمیدم 2 رو چجوری پاس کنم
یک غمی هست که اصلا ول کن نیست فارغ از اینکه در چه وضعیتی باشم چه دستاورد هایی داشته باشم باز هم این غم همراه منه چه در شادی چه در لحظات غمگین
هر چقدر به این بچه ها بگین استرس نداشته باشین فایده ای نداره کنکور کلا استرس داره مخصوصا بار اول
دنیا گاه شبیه به صحنه‌ای می‌شود که بازیگرانش خود نمی‌دانند چرا و چگونه وارد آن شده‌اند. هرچه به جستجوی معنا می‌رویم، بیشتر در تارهای سردرگمی گرفتار می‌شویم، گویی که پاسخ‌ها خود از ما گریزان‌اند. زندگی تکرار بی‌پایانی از لحظات گنگ و بی‌رنگ به نظر می‌رسد، جایی که حتی امید نیز از پوسته‌ای از توهم تهی است. انگار در میان این بی‌معنایی، تنها چیزی که باقی می‌ماند، صدای ضعیفی است که پرسشی بی‌پاسخ را در سکوت شب زمزمه می‌کند: «چرا؟»
ورزش کن غذای خوب بخور مدیتیشن کن ارتباط برقرار کن مثبت فکر کن که چی بشه؟که بیشتر عمر کنم؟نمیخوام بیشتر عمر کنم چون زندگی طولانی مساویه با رنج طولانی من این قانون رو نمیخوام.
به گرد پای خود می‌چرخم از سرگردانی زمانه جلوه‌ی حیرت است، دیگر چه گویم؟
احساس تنهایی عجب چیز سنگینه دانشگاه احساس تنهایی داری بیرون همینطور خونه هم همینطور چی شد یهو؟ قبلاً که اینطوری نبود؟
سرگردانی و اهمال کاری به حد اعلای خودش رسیده و پشت سر هم فرصت ها رو از دست میدم نمیدونم تا کی قراره این وضعیت ادامه پیدا کنه چرا یک تصمیم قاطع نمیتونم بگیرم چرا هر چی سعی میکنم کنار بیام با محیط هایی که از روی اجبار باید اونجا باشم نمیشه چرا عادت نمیکنم به این وضعیت؟چرا چرا چرا...
احساس میکنم به اندازه سنی که دارم رشد نکردم و مسئولیت ندارم
چند وقته زندگی من خسته کننده و کلافه کننده شده