واقعا نمیفهمم در برابر کسی کمر به نابودی ما بسته چرا باید به همین راحتی کوتاه بیایم یک عمر اونا ما رو تحت فشار گذاشتن حالا یک بار فرصت به ما داده شد مچ این ها بپیچونیم
تنگه هرمز اهرم فشار موقتیه که دنیا قطعا میره دنبال جایگزینش اون موقع دیگه بستن هم نمیتونه جلوی جنگ رو بگیره