دانشگاه محیطیه که از تو دانا تر بسیار زیاده و وارد که میشی انگار تازه اومدی ابتدایی
مدام برو،بیا،برو،بیا،برو،بیا....یک دکمه توقف حتی لحظهای برای زندگی باید کار گذاشته میشد
نمیفهمم بعضی ها چطور به راحتی در جامعه ای دچار تشدد فکری هست زندگی میکنن من که دوست دارم برم تو غار
مشتق رو نخوندم
انتگرال نمیفهمم
ماتریس رو نخوندم
نه کوییز رفتم نه تکلیف دادم رسماً این ترم از ریاضی فرار کردم