بعضی اوقات یک چیز هایی میبینم که متوجه میشم چقدر نظرات افراد مختلف خام و بچه گانه است
سوال اینه تا کی من باید این فشار ذهنی رو تحمل کنم داخل جمع غمگینم،تنهایی غمگینم همه جا غمگینم چرا این حس ناب شادی رو نمیتونم تجربه کنم؟
شکست، زخمِ بیمرهمیست که روح را میخراشد، شبی بیسپیده، راهی بیانتها. صدای گامها خاموش میشود، نگاهها در سیاهی فرو میروند، و هر واژه به تلخی ناممکنی بدل میگردد.
آنچه میخواستی، از دست رفته است. آنچه ساختی، فرو ریخته. هیچ دلیل، هیچ معنا، هیچ تسلایی توانِ پر کردن این خلأ را ندارد. نه سخنها، نه زمان، نه حتی گذرِ روزها. شکست، نه درس است، نه مرحلهای از مسیر؛ شکست، گاه تنها حقیقتی است که باقی میماند.
و این، باریست که بر شانهها مینشیند، سنگین، بیرحم، و خاموش.
#AI
#Depression
هیچ گونه آزادی انتخاب وجود نخواهد داشت
اگر آزادی امتناع وجود نداشته باشد.
#دیوید_هیوم