شکست، زخمِ بیمرهمیست که روح را میخراشد، شبی بیسپیده، راهی بیانتها. صدای گامها خاموش میشود، نگاهها در سیاهی فرو میروند، و هر واژه به تلخی ناممکنی بدل میگردد.
آنچه میخواستی، از دست رفته است. آنچه ساختی، فرو ریخته. هیچ دلیل، هیچ معنا، هیچ تسلایی توانِ پر کردن این خلأ را ندارد. نه سخنها، نه زمان، نه حتی گذرِ روزها. شکست، نه درس است، نه مرحلهای از مسیر؛ شکست، گاه تنها حقیقتی است که باقی میماند.
و این، باریست که بر شانهها مینشیند، سنگین، بیرحم، و خاموش.
#AI
#Depression
هیچ گونه آزادی انتخاب وجود نخواهد داشت
اگر آزادی امتناع وجود نداشته باشد.
#دیوید_هیوم
𝐃𝐈𝐀𝐋𝐄𝐂𝐓𝐈𝐂
گفتم شاید تسلایی باشه
البته که ما قرار نبوده با موفقیت کل نظام هستی رو به لرزه در بیاریم ما به اندازه اپسیلون هستیم و مسائل ما به اندازه همان اپسیلون برای ما مهمه اصلا مهم نیست اندازه ما در جهان چقدره